freekie Geplaatst: 3 december 2009 Geplaatst: 3 december 2009 Ik heb deze image(PGI v0.3) op mijn ip box 9000 gezet, moet zeggen het beeld is prima en loop zeer soepel ,maar ik heb een brobleeeem en dat is dat ik canaal digitaal niet aan het werken krijg. wie kan mijn helpen om dit op te lossen.b.v.d groeten Freekie
fdm Geplaatst: 3 december 2009 Geplaatst: 3 december 2009 Prior file bewerkt? Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
freekie Geplaatst: 3 december 2009 Auteur Geplaatst: 3 december 2009 Waar kan ik deze vinden?,en hoe moet ik deze dan bewerken? b.v.d groeten Freekie
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 3 december 2009 Geplaatst: 3 december 2009 goeie vraag heb er nog wel een paar -wat is het poortnummer voor webif ? -Wat is het poortnummer voor Newcs ? -Waar kan ik zien welke EMU loopt ? -Wat zijn de wachtwoorden voor WEBIF ? NEWCS ? -Welk slot internal moet de kaart in boven of onder ? Deze vragen vind ik nergens terug laat staan antwoorden ! Ook ik had deze geinstalleerd echter CD bleef zwart heb hem maar overgeslagen
paardengek Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 Heb je ook een emu ( softcam ) actief ? Zoja, welke ? Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
plex Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 Idem, Geen ontvangst c*n*l. Volgens de tekst is de mgcamd geconfigureerd en zou moeten werken. Het maakt niet uit welke camd je gebruikt ,blijft op zwart. Iemand?? gr
Ome Merde Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 heb je wel beeld op rtl4, rtl5, sbs6, etc. ? merDe deze ruimte is te huur
plex Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 Nee,geen beeld alleen free to air. ps ik heb nog wel de "oude"kaart. gr plex
freekie Geplaatst: 4 december 2009 Auteur Geplaatst: 4 december 2009 Sluit mij aan bij Plex,maar ik heb de "nieuwe" kaart. groeten Freekie
luke-san Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 Sluit mij aan bij de heren. Zowel op mijn Canaal Digitaal als mijn TV Vlaanderen kaart geen beeld te krijgen.
Joe Bar Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 Origineel bericht van: freekie Ik heb deze image(PGI v0.3) op mijn ip box 9000 gezet, moet zeggen het beeld is prima en loop zeer soepel ,maar ik heb een brobleeeem en dat is dat ik canaal digitaal niet aan het werken krijg. wie kan mijn helpen om dit op te lossen.b.v.dgroeten Freekie Ik had hetzelfde. Probleem is dat newcs vermoedelijk niet gestart wordt bij booten of direct weer wordt afgebroken. Ik heb /var/keys/newcs.xml een klein beetje aangepast: Code: <newCSconfig> <readers name="Card Readers"> <device> <name>lower</name> <type>sci</type> <node>/dev/sci0</node> <parity>odd</parity> <reset>normal</reset> <export>Yes</export> <enabled>Yes</enabled> <blocksa>No</blocksa> <blockua>No</blockua> <blockga>No</blockga> <boxkey>0000000000</boxkey> <PTShandshake>No</PTShandshake> <carddetect>yes</carddetect> <newcamd_port>10100</newcamd_port> <autosid>Yes</autosid> <Seca-PPV>no</Seca-PPV> <priority>round</priority> </device> <device> <name>upper</name> <type>sci</type> <node>/dev/sci1</node> <parity>odd</parity> <reset>normal</reset> <export>Yes</export> <enabled>Yes</enabled> <blocksa>No</blocksa> <blockua>No</blockua> <blockga>No</blockga> <boxkey>0000000000</boxkey> <PTShandshake>No</PTShandshake> <carddetect>yes</carddetect> <newcamd_port>10101</newcamd_port> <autosid>Yes</autosid> <Seca-PPV>no</Seca-PPV> <priority>round</priority> </device> </readers> <cache> <emm>10</emm> <ecm>10</ecm> </cache> <httpd> <server> <!-- Port to accept connections on --> <port>11000</port> <enabled>yes</enabled> </server> <user> <name>root</name> <password>relook</password> <accesslevel>admin</accesslevel> </user> </httpd> <newcamdserver> <enabled>yes</enabled> <name>cardserv</name> <deskey>16 13 12 11 10 09 08 07 06 05 04 03 02 00</deskey> <!-- <userfile>/tmp/users.txt</userfile> --> <user> <name>pgi</name> <password>local</password> <au>on</au> </user> <user> <name>pgi2</name> <password>local</password> <au>on</au> </user> </newcamdserver></newCSconfig> In /var/keys/mg_cfg moet je even A: {01} instellen voor je updates van de card. Bij mij werkt het met deze newcs.xml en zapt de box snel en zeker. Bovenstaande code even in een nieuwe file newcs.xml zetten en met een FTP client op je IPBOX in /var/keys plaatsen. Voor de rest vindt ik deze PGI image de beste en meest stabiele image die er voor de IPBOX is.
ipboxie Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 snap het niet heb hem er hier op staande niets aan gedaan enkel de kanaal en sateliet db ingezet met pc editer werkt hier als een trein ook met cd kaart die met twee handjes er op plus orf kaart met de chip naar onderen draaid hier ongeveer drie weken,binnen gehaald bij denktank
ipboxie Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 vergeten start normaal op met mgcamd dit is mijn newcsconfig hopenlijk hep je er wat aan <newCSconfig> <readers name="Card Readers"> <device> <name>lower</name> <type>sci</type> <mhz>357</mhz> <node>/dev/sci0</node> <parity>odd</parity> <reset>normal</reset> <export>Yes</export> <enabled>Yes</enabled> <blocksa>No</blocksa> <blockua>No</blockua> <blockga>No</blockga> <boxkey>0000000000</boxkey> <PTShandshake>No</PTShandshake> <carddetect>yes</carddetect> <newcamd_port>10100</newcamd_port> <autosid>Yes</autosid> <Seca-PPV>no</Seca-PPV> <pincode>0000</pincode> <priority>round</priority> </device> <device> <name>upper</name> <type>sci</type> <mhz>357</mhz> <node>/dev/sci1</node> <parity>odd</parity> <reset>normal</reset> <export>Yes</export> <enabled>Yes</enabled> <blocksa>No</blocksa> <blockua>No</blockua> <blockga>No</blockga> <boxkey>0000000000</boxkey> <PTShandshake>No</PTShandshake> <carddetect>yes</carddetect> <newcamd_port>10101</newcamd_port> <autosid>Yes</autosid> <Seca-PPV>no</Seca-PPV> <pincode>0000</pincode> <priority>round</priority> </device> </readers> <cache> <emm>10</emm> <ecm>10</ecm> </cache> <httpd> <server> <!-- Port to accept connections on --> <port>11000</port> <enabled>yes</enabled> </server> <user> <name>root</name> <password>relook</password> <accesslevel>admin</accesslevel> </user> </httpd> <debug> <level>normal</level> <type>init</type> <output>console</output> <logfile></logfile> <console_options></console_options> <file_options></file_options> </debug> <newcamdserver> <enabled>yes</enabled> <name>cardserv</name> <deskey>16 13 12 11 10 09 08 07 06 05 04 03 02 00</deskey> <!-- <userfile>/tmp/users.txt</userfile> --> <user> <name>pgi</name> <password>local</password> <au>on</au> </user> <user> <name>pgi2</name> <password>local</password> <au>on</au> </user> </newcamdserver> </newCSconfig>
freekie Geplaatst: 5 december 2009 Auteur Geplaatst: 5 december 2009 @Joe Bar Ik wil je bedanken voor deze info.Ik ga het vandaag ,of morgen (i.v.m tijd en werk )er op zetten en laat het je weten of het gelukt is. b.v.d groeten Freekie
freekie Geplaatst: 5 december 2009 Auteur Geplaatst: 5 december 2009 @ipboxie Deze image (PGI V.0.3 is van 27-11-2009 )zie denktank,dus nog geen drie weken oud.Ik denk dat je een eerdere versie er op heb staan die dus wel werkt, maar minder "compleet" kan zijn.Het kan ook zijn,dat je bv (PGI v.0.2)(15-11-2009) of (PGI v.0.1) (25-10-2009) er op heb staan. groeten Freekie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen