plex Geplaatst: 5 december 2009 Geplaatst: 5 december 2009 @ Joe bar, Mijn xml file is iets anders. Mag je deze gewoon aanpassen met wordpad? gr Plex
plex Geplaatst: 5 december 2009 Geplaatst: 5 december 2009 Xml file en mg.cfg aangepast echter niets. gr Plex
ipboxie Geplaatst: 5 december 2009 Geplaatst: 5 december 2009 klopt freekie hier draaid de 2.0 versie die werkt heel snel en vlekkeloos beeld en beide int. cams werken
freekie Geplaatst: 10 december 2009 Auteur Geplaatst: 10 december 2009 @ Joe Bar Ik heb vandaag donderdag 10-12 deze image PGI v.0.3 er weer op gezet met de aanpassing van jou newCS config.(nog geen tijd voor gehad om dit vroeger te doen)en ik moet zeggen dit werkt SUPER !! werkt als een tierelier .Wil je bedanken voor deze aanpassing en uitleg. Groeten Freekie
Joe Bar Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Origineel bericht van: freekie @ Joe Bar Ik heb vandaag donderdag 10-12 deze image PGI v.0.3 er weer op gezet met de aanpassing van jou newCS config.(nog geen tijd voor gehad om dit vroeger te doen)en ik moet zeggen dit werkt SUPER !! werkt als een tierelier .Wil je bedanken voor deze aanpassing en uitleg. Groeten Freekie Mooi!
dr.butcher Geplaatst: 14 december 2009 Geplaatst: 14 december 2009 Bedankt Joe Bar, Het werkt ook voor PGI v0.4,maar wat heb je veranderd? dr.butcher
Joe Bar Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Origineel bericht van: dr.butcher Bedankt Joe Bar, Het werkt ook voor PGI v0.4,maar wat heb je veranderd? dr.butcher In newcs.xml de regels met <pincode> en <mhz> verwijderd. Die <mhz> is volgens mij overbodig, omdat 357 de default waarde is. De <pincode> wordt voor de Seca3 card van CD niet gebruikt (dacht ik). Voor de rest heb ik de <debug> sectie verwijderd uit newcs.xml. In mg_cfg de waarde A: {01} gezet voor de key-update van CD.
-=[J-J]=- Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Hoi, Ik heb een PGI V0.4 image op mijn ip Box 9000HD + gezet. de aanpassingen in de 'newcs.xml' gemaakt zoals aangegeven door 'joe bar' dus voor <pincode>,<mhz> en debug. ook A: op {01} gezet de 'mg_cfg' file, maar nog steeds geen beeld op canal digitaal. Ik be al een tijdje aan het stoeien dus ook de kaar opnieuw laten activeren, maar nog steeds geen beeld. Ik heb eeb oranje smart card, en vermoed dat dit een SECA3 kaart is. Dit is namelijk de tweede kaart die ik een tijdje geleden toegestuurd heb gekregen. Heeft iemand enig idee wat het nog kan zijn. Groetjes -=[J-J]=-
-=[J-J]=- Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 PS. ik heb ook nog de 'B:' van de 'mg_cfg' op { 04 } gezet, dit is '# 04 relook'. Dit heb ik gedaan, omdat dat ook het passwoord is van de FTP en de rest van de beschrijvingen me niets zeggen. zeker niet de waarde { 12 }, 'Fortis' die standaard ingesteld stond. Hopelijkkan iemand me helpen met deze extra informatie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen