Boerenjong Geplaatst: 3 december 2009 Geplaatst: 3 december 2009 Hallo Vandaag harde schijf gehaald en aan de Dreambox gehangen. Hoe kan ik de schijf formatteren of wat meot ik nu precies doen om hem aan de praat te krijgen?? Gerrit
SnijdeA Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 Gewoon in het menu/setup/hardware settings/harddisk/specific settings de harddisk formatteren. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Boerenjong Geplaatst: 4 december 2009 Auteur Geplaatst: 4 december 2009 Dank je wel Ik heb de schijf geformateerd. Maar als ik wat wil opnemen krijg ik de melding, dat er geen hdd is aangesloten. Had ik de schijf eerst nog met de pc moeten formateren?? Ik vond de hdd onder blauwe knop devices. Gebruik Gemini. In het menu onder instellingen vond ik hem niet terug.
SnijdeA Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 Misschien eerst nog in het menu opgeven dat je voor opname de harddisk wil gebruiken. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
DeBeek Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 Staat er wel een map movie op je HDD ? Zo nee even zelf aanmaken.
Boerenjong Geplaatst: 4 december 2009 Auteur Geplaatst: 4 december 2009 Bedankt Ja die map movie zie ik wel staan in de hdd map via de Dcc. Dus vind het vreemd dat ik de hdd niet kan terugvinden in menu Het lijkt wel of de hdd niet goed geformatteerd wordt. Gerrit
vGnp Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 Misschien helpt dit vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
boekkie Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 Formateren van je harddisk doe je niet zo vaak,het lukt wel als je de originele image van dream-multimedia op zet,daarna de gemini,of Pli er weer op! groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
Harley Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 Net een 1.5Tb hdd uit het plastic er in gedrukt, met openpli no problem. Gelijk vinden en te formatteren. VU+ Duo2 - PrismCube
Boerenjong Geplaatst: 4 december 2009 Auteur Geplaatst: 4 december 2009 Hoi Ik heb nu zojuist de originele image eropgezet Kon hem toen terugvinden in menu. Geformatteerd. Daarna de nieuwste Gemini er weer op. Kan ie de harde schijf weer niet vinden. Wel onder Device manager onder de blauwe knop. Dus ik ben nog steed sop zoek naar oplossing Gerrit
Gast MiLo Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 Origineel bericht van: Boerenjong Daarna de nieuwste Gemini er weer op. Kan ie de harde schijf weer niet vinden. Ik vond Harley zijn oplossing wel errug goed.
boekkie Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 [quote Ik vond Harley zijn oplossing wel errug goed. Helemaal mee eens,Milo groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
Boerenjong Geplaatst: 4 december 2009 Auteur Geplaatst: 4 december 2009 Ja ook de pli geprobeerd en nu de new enigma. Wel de harde schijf in menu. Maar na formatteren weer een foutmelding Gerrit
hemertje Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 Origineel bericht van: Boerenjong Ja ook de pli geprobeerd en nu de new enigma. Wel de harde schijf in menu. Maar na formatteren weer een foutmelding Gerrit Pli Jade of OpenPLi? DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Boerenjong Geplaatst: 4 december 2009 Auteur Geplaatst: 4 december 2009 Dank je Ik had de Open pli gedaan En nu dus de New enigma. Ik kan de harde schijf keurig terug vinden in het menu. Daar herkent hij hem ook G aik formatteren, dan krijg ik de melding dat de schijf niet geinitialiseerd kan worden. Wat kan dit zijn??
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen