Ga naar inhoud


heeft het binnenste staafje van een oud model digitenne binnen antenne geen dopje?


Miauw

Aanbevolen berichten

Misschien heeft mijn vraag in dit topic een betere plaats, sorry voor de dubbele plaatsing:

 

Mijn digitenne antenne, het oude binnen model is van de vensterbank gevallen, open gegaan, maar niet stuk.

 

Er zitten drie staafjes in, maar ik heb maar twee afschermdopjes gezien aan de twee buitenste staafjes, het middelste staafje heeft geen dopje, klopt dat?

 

Ik denk dat het met de rand van de behuizing te maken heeft, maar helemaal zeker ben ik daar niet van.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


klopt

ook ik had een defecte antenne, snoertje was niet helemaal goed meer, ben er mee naar de primafoonwinkel gegaan met de mededeling "hij doet het niet meer" en kreeg zo een andere mee naar huis....dus misschien een tip om een andere te krijgen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ilseonline
Misschien heeft mijn vraag in dit topic een betere plaats, sorry voor de dubbele plaatsing:
Mijn digitenne antenne, het oude binnen model is van de vensterbank gevallen, open gegaan, maar niet stuk.
Er zitten drie staafjes in, maar ik heb maar twee afschermdopjes gezien aan de twee buitenste staafjes, het middelste staafje heeft geen dopje, klopt dat?
Ik denk dat het met de rand van de behuizing te maken heeft, maar helemaal zeker ben ik daar niet van.

Antenne zal niet stuk zijn, de mijne heeft alleen maar een dopje op de langste spriet en is al tig keer uit elkaar gevallen en ben misschien een dopje kwijt geraakt maar hij werkt nog steeds.
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 of 3 dopjes, ik heb de derde niet gezien terwijl de twee buitenste staafjes met dopjes nog niet uit het kastje waren., dan gaat het bij de middelste toch ook lastig neem ik an.

 

In het midden heeft de antenne iets meer ruimte in het kastje.

 

Iemand anders eventueel een foto?

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Ik schop mijn vraag nog even omhoog, want ik weet niet of het nou 2 of 3 dopjes zijn.

 

Hopelijk kan iemand mij duidelijkheid geven.

 

Nee in de behuizing zit niks meer en KPN geeft geen duidelijkheid dan enkel dat je een nieuwe kan kopen.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Antenne viel bij mij ook uit elkaar en had ook maar twee dopjes. Twee weken op de vloerbedekking gezocht en hiervoor een week vakantie en vijf snipperdagen opgenomen maar geen derde dopje kunnen vinden, dus het zullen er wel twee zijn. Het ergste van het derde dopje is dat ik nu tijdelijk in een inrichting zit maar ze hebben hier wel internet zodat ik je vraag heb kunnen beantwoorden......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ilseonline
Ik schop mijn vraag nog even omhoog, want ik weet niet of het nou 2 of 3 dopjes zijn.
Hopelijk kan iemand mij duidelijkheid geven.
Nee in de behuizing zit niks meer en KPN geeft geen duidelijkheid dan enkel dat je een nieuwe kan kopen.

dopje of niet het heeft geen invloed op je antenne ontvangst eigenschappen.
zonder dopje kan er elektrisch geen sluiting ontstaan mits 1 staaf een andere raakt want die horen alle 3 rechtop te staan.
bel klantenservice dan krijg je waarschijnlijk een nieuwe en mooiere (en betere?) indoor antenne voor nop!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beide bedankt voor het antwoord, maar ik heb geen abonnement, maar gebruik het soms voor de FTA kanalen. In dat geval zullen ze vast niet zo gek zijn een nieuwe toesturen, maar als het 2 dopjes zijn, dan maak ik de behuizing weer dicht.

 

De Topfield heeft naar horen zeggen en zien, nauwelijks last van auto en brommer storingen. Voorlopig kijk ik nog via de schotel, maar af en toe spring ik naar DVB-T.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ook geen abbo mijn antenne was defect, kreeg zo een nieuwe in de primafoonwinkel, wel mijn defecte meegenomen en met de kreet hij doet het niet meer....dus even met die antenne langs de primafoon....bedenk ook niet geschoten is altijd mis....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh?

heb eenzelfde meegekregen, die haalden ze uit het magazijn....nieuw of oud, maakt toch niet uit, ik had weer een werkende antenne.....trouwens die dopjes zijn niet echt nodig.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...