Ga naar inhoud


[Strong 8000] Strong SRT8000 regionale zenders


rolandroland

Aanbevolen berichten


je moet de zenders wel in laden via schotel twee als je de zenders wilt in laden staat hij op 1 daar moet je 2 van maken en dan moet het lukken

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt las je bericht , zat met hetzelfde en het werkt nu perfect, heb ook een thomson reciever die heeft nog een optie 7 snel laden en die pakt de regiozenders direct

nogmaals dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een draaibare systeem. Via de Xtreme laat ik de schotel naar de juiste posities gaan. De Strong via LNB uit van de Xtreme. Ik heb via schotel 2 de lijst laten inladen. Hij gaf 0 canal Digitaal zenders aan terwijl hij wel /geschiedenis kanaal enz. heeft geladen. Maar dan ben ik de zenders kwijt van schotel 1. Dus Nederland 1, 2 BVN enz. Volgens mij moet de ontvanger de regionale zenders boven de 70 neer gaan zetten toch? Of kan de Strong deze zenders niet laden omdat ik geen duo LNB heb?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, bovenstaande methode is voor een duo lnb.

 

Maar probeer het eens zo, misschien werkt dit.

Draai je schotel met je Extreme decoder naar Astra1 en doe met je Strong een scan op CanalDigitaal volgorde.

Als dit gelukt is draai je de schotel met je Extreme naar de Astra3 en doe je kanalen toevoegen.

 

Suc6 niet verzekerd maar het proberen waard....

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wist niet dat het om een draaibare systeem ging als je de Astra3 kanalen wilt toevoegen dan wel via schotel twee,dat in de volgorde zo als johan zegt dat moet lukken

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou johan ik zat even met de transponder indeling van de astera 19 wand die is anders dan de astra 23 maar ok dat kun je ook niet veranderen er is geen diseqc switch dat is waar dus schotel 1 nou rolandroland nu moet het toch lukken

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sattracker? Ik had wel gekeken naar andere software alleen dan moet je een langzamere pc hebben zo ik begrepen had. Op schotel 2 zetten is niet gelukt. Ik denk dat ik even bij mensen langs ga die wel DUO LNB hebben. Dan moet het wel lukken volgens mij! Dan laad ik daar wel alle zenders in.

 

Trouwens kamaraad van die heeft een Philips zonder DUO LNB en die krijgt wel al die regionale er op! Vreemd... Goed gekeurde Canal Digitaal ontvanger heeft 1 voordeel dat hij altijd werkt met card wissel maar nadelen zijn er des te meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, een goedgekeurde ontvanger werkt ook niet altijd na de wissel, waarom denk je dat ze die omruilactie hadden?

verder wil het ook wel met een nieuwe pc zolang je nog maar een seriele (vroeger voor modem en muis) en paralelle (oudere printer) poort hebt.

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...