Zuppelan Geplaatst: 8 juni 2010 Geplaatst: 8 juni 2010 Purmerend, Noord-Holland, lucht was pikzwart met flinke lichtshow. Heeft ongeveer 20 minuted geduurd. Signaal is inmiddels terug op 12 dB.
IJsselstation Geplaatst: 8 juni 2010 Geplaatst: 8 juni 2010 Omgeving Kampen is ie nu slecht op 45cm multytenne Gr. HermanTV Samsung 42 ++ Sat.ontv: SAB ultimate HD super plusAntenne: multytenne Technisat digital ++ Astra 1B~2C, Astra 2A~2D, Astra 3A, Hotbird 1~5============================================
firescoob Geplaatst: 8 juni 2010 Geplaatst: 8 juni 2010 Heb vanwege de sterke regen even terug moeten gaan van HD naar SD omdat je freezes kon zien bij het beeld , en dat nog wel met de Pace euh Philips DSR 8121 PVR van Canal Digitaal met hun standaard 64 cm schotel en een Duo Quad LNB Ik zal blij zijn als ik m'n geplande T90 geïnstalleerd heb, toch wel wat meer slecht weer reserve. MvG Firescoob Gigablue Quad Plus, Maximum T90, Inverto Black Ultra Quad LNB's uitgericht op 13-19.2-23.5-28.2
jubke Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 met zware buien en onweer heb je niets aan regen reserve,dan gaat hij er gewoon uit, en met een duo LNB dacht ik toch dat je iets minder signaal binnen krijgt? met enkele lnb kwam ik op snr 94% en met de DUO LNB snr 85%
GeniusX Geplaatst: 10 juni 2010 Geplaatst: 10 juni 2010 Met een groter schotel ben je minder vaak en minder lang het signaal kwijt. Regenreserve de naam zegt het al! Ben hier in Flevopolder, met mijn 1 meter draaibaar, ondanks zeer zware regen val. Geen enkele keer signaal kwijt geraakt, wel zakte de Snr op Ned 1 van 99% naar 51% met Ber.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen