Gast holly Geplaatst: 5 december 2009 Geplaatst: 5 december 2009 Ik heb een dreambox 600 en wil hier een harde schijf in bouwen op de site stond dat alle typen 2,5 inch kunnen worden aangesloten.Ik weet niet waar ze deze info vandaan hebben? Ik heb nu twee harde schijven geprobeerd maar deze hadden geen goede aansluiting. Welke aansluiting moet ik nu hebben??
joeri peeters Geplaatst: 5 december 2009 Geplaatst: 5 december 2009 een 2.5 inch SATA aansluiting Samsung UE55KU6510SXXN Curved Tv met een VU SOLO 4K met VTI Image triax 88 cm,astra 1,2,3 en hotbird
Gast holly Geplaatst: 5 december 2009 Geplaatst: 5 december 2009 weet je dit zeker volgens mij klopt dit niet
theparasol Geplaatst: 5 december 2009 Geplaatst: 5 december 2009 Klopt ook niet, het is 2.5" P-ATA / IDE S-ATA 2.5" past er dus niet in.
Kabeltje87 Geplaatst: 6 december 2009 Geplaatst: 6 december 2009 2,5" PATA/IDE (laptop variant). Het is mogelijk een 2,5" PATA/IDE - 2,5" SATA convertor te gebruiken. Maar hier zul je naar moeten zoeken. Die zijn gewoonlijk niet bij de PC boer om de hoek te vinden. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen