Ga naar inhoud


Nintendo DS Lite en maximum SDkaartje ?


ronaldsl

Aanbevolen berichten


Jij blijft over 4TB doorgaan zelfs nadat al is uitgelegd dat dat de maximale theoretische capaciteit van de (micro)SD technologie is.

 

Dus doe niet zo minder intelligent mbt mijn signature.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een DSi, met een acekard, en een micro SD card.

 

Maar volgens mij zijn deze discussies in dit forum vele malen illegaler dan WAN card sharing...

 

Deze discussies zijn alleen maar gericht op het uitermate illigaal copieren van gedownloade spellen op je stikkie.

 

Als dit hier besproken mag worden, mogen we hier ook WAN share gegevens uitwisselen... Is tenslotte net zo illegaal...

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Citaat:
Maar volgens mij zijn deze discussies in dit forum vele malen illegaler dan WAN card sharing...

 

Deze discussies zijn alleen maar gericht op het uitermate illigaal copieren van gedownloade spellen op je stikkie.

 

Klopt niet helemaal.

 

De hardware is niet verboden en redelijk makkelijk te krijgen.

Wat je ermee doet is je eigen verantwoordelijkheid. je kan er ook foto's van je kinderen opzetten. Niet legale vragen over bijv het overzetten van een spel mag hier dus niet.

 

Het is te vergelijken met de funkaartjes voor de sat. Die zijn ook niet illegaal.Je kan er immers ook een deuropener van maken (als het je eigen deur is natuurlijk).

 

Of een LAN sharing. Intern mag maar als je buiten de

deur gaat is het illegaal.

 

Er mag dus wel gevraagd worden naar dingen die niet illegaal zijn en niet in strijd zijn met de Sat4All huisregels.

De grootte van een SD-kaartje is dus niet illegaal,wansharen wel.

 

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...