Ga naar inhoud


Betalen voor websites bij Hi/KPN?


Aanbevolen berichten

Sinds een paar weken heb ik Hi (van KPN) als mobiele provider, nadat ik jaren bij Vodafone zat. Ik heb bij Hi ook een uitbreiding naar Eindeloos Online genomen omdat ik veel internet op mijn mobiel is dat niet weg dacht ik, kom ik in ieder geval niet voor onverwachte kosten staan, dacht ik ook.

 

Maar die gedachte was verkeerd. Ik wilde afgelopen week een nieuwsbericht op de site van Voetbal International lezen maar daarvoor moest ik betalen (€ 2,00 per maand voor die ene site!). Het is niet iets dat ze bij VI bedacht hebben, bij Vodafone is het niet en als ik via WiFi internet ook niet. Ik heb verder nog geen sites gezien waar het was, maar die zullen er ongetwijfeld zijn.

 

Wat ik me afvraag is of dat KPN dit zomaar kan doen. Je sluit een abonnement af om onbeperkt te internetten maar vervolgens moet je toch betalen om naar een bepaalde site te gaan. Dat voelt als teruggaan naar 2001 met iMode. Ik kan overigens ook nergens op de site van Hi vinden of dit zo in de voorwaarden staat, dat zal wel maar netjes is het niet.

 

Hebben meer forumleden deze ervaring?

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb geen direct ervaring met Hi van KPN (zit bij Vodafone) maar ik weet wel dat bij KPN niet alles in het pakket zit... streaming video is geloof ik zoiets, en nu kom jij ook iets tegen.....

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
Ik heb geen direct ervaring met Hi van KPN (zit bij Vodafone) maar ik weet wel dat bij KPN niet alles in het pakket zit... streaming video is geloof ik zoiets, en nu kom jij ook iets tegen.....


Streaming radio en video kan tegenwoordig wel (anders had ik het niet eens genomen), dus dat is wel vreemd. Als Tox ook gewoon naar de site van VI kan (en door kan klikken naar artikelen) dan zit er bij mij misschien iets vreemds.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch heel gek, heb nog even wat verder gekeken en of ik nu naar www.vi.nl of mobiel.vi.nl ga, ik wordt altijd geredirect naar http://wapsbt.momac.net/pl/svt/si/vi/po/kpnc2pay

 

Nou, die kun je zelfs in je browser aanklikken en ook dan moet je betalen om een artikel te lezen. Vreemd hoor.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit bij Telfort en kom via hen ook op die VI betaalsite uit. Browse ik via m'n wireless lan, dan krijg ik meteen de opgevraagde info te zien.

 

Grtz

JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Daar kwam ik ook op terecht en ik hem het topic over Manchester prima kunnen lezen:-)
Ik heb geen door KPN firmware beperkte telefoon.


Gek hoor. Ik heb ook geen telefoon met KPN firmware want ik heb dat ding los gekocht. Het gebeurt toch ergens in het netwerk lijkt me dan.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, het lijkt toch echt bij iedereen te zijn. Enorm schaamteloos dit!

 

Ik wacht even de reactie van VI zelf af en als die van niets weten wil ik toch KPN hier wel eens over spreken. Ik zit eerlijk gezegd al een beetje met een programma als Kassa in mijn achterhoofd omdat dit kennelijk iets is waar toch niet veel mensen van afweten.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...