Gast pieterkuif Geplaatst: 6 december 2009 Geplaatst: 6 december 2009 Ik ben aan het zoeken voor een en het lijkt erop dat ik blij wordt van de Visiosat. Ik zie echter twee types, de G4 Quadro en de G3 maar kan er niet achter komen wat het verschil is. Is de G3D nu hetzelfde als de G4? Of verschillen ze en wat verschilt er dan? gr. pieter
Terradon Geplaatst: 6 december 2009 Geplaatst: 6 december 2009 Hoi, De schotels zijn dezelfde alleen de lnb houder is anders die is afhankelijk van welke satellieten jij wil zien. Kijk maar eens bij visiosat voor de diverse types. Groetjes..........
Gast pieterkuif Geplaatst: 6 december 2009 Geplaatst: 6 december 2009 Hoi, bedankt voor je snelle antwoord. Het is dus echt alleen maar de beugel. Gelukkig weet ik al welke satelieten ik wil gaan kijken! Bedankt!
Terradon Geplaatst: 6 december 2009 Geplaatst: 6 december 2009 Laat me raden....Astra1, Astra2, Astra3 en Hotbird das de G3D Groetjes..................
Gast pieterkuif Geplaatst: 6 december 2009 Geplaatst: 6 december 2009 LOL U gaat door voor de wasmachine!
Terradon Geplaatst: 6 december 2009 Geplaatst: 6 december 2009 Doe maar een droger..........met dit natte weer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen