Ga naar inhoud


-=[[ Sat4all ]]=- Zelfregulatie of niet? Alle leden stemmen a.u.b!


Ron

was deze waarschuwing terecht en dus conform de regels?  

10 leden hebben gestemd

Je hebt geen rechten om te stemmen in deze poll, of om de poll resultaten te bekijken. Log in of registreer om te stemmen op deze poll.

Aanbevolen berichten

pffft dit is weer iets van hem om de grote jan uit te hangen denk ik zo.

 

hij wil dan alleen de beheerder spelen en bannen / deleten zonder dat er mods zijn die hem iets kunnen zeggen.

 

Als je geen zin meer hebt stop dan en anders maak jejezelf beheerder af en word je gewoon lid.

 

Dit is altijd al een forum geweest waar je weinig mag maar jij gaat zelf over de schreef soms heb ik al gezien maar dan is alles heilig want jij mag en kan alles.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 148
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik persoonlijk denk dat zelfregulatie ook niet gaat werken.

 

Als iedereen zich aan de wet zou houden hadden we ook geen politieagenten nodig.

 

@Ron soms kom je bij mij ook over als een persoon met een héél kort lontje.

 

Maar van de andere kant weten we natuurlijk ook niet wat er achter de schermen gebeurd.

-------------------------------------------------------------------

Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zelf regulering kan best wel werken, ben zelf een mod op een forum met +30.000 leden en daar doen we hetzelfde met dit verschil dat we een groep van vrijwillegers(Volunteer) van 30 man hebben die regelmatig de modknop(Report) gebruiken en dat loopt prima met maar 8 mods in 5 tijdzones. Het kan dus wel.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb andere idee

oprichter->tox

beheerder.......vult u zelf in

admin...........vult u zelf in

mods............vult u zelf in

administratoren allen onder de beheerder

mods vallen onder de admins

eindverandwoordig valt onder de beheerders

zo heeft de oprichter mogelijkheden voor randzaken qua script

tevens kun je zo de moderatoren verdelen onder de adminds en afhankelijk van het aantal beheerders de adminds weer onderverdelen

 

 

 

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard voor optie 3 gestemd maar misschien wordt het tijd om weer eens een andere joker in te zetten, namelijk die van het betalen van een jaarlijkse bijdrage. Stel een tientje per lid, dan:

-zal een aantal mensen met slechte bedoelingen toch eerst een drempel over moeten.

-kunnen de moderatoren van hun stressverhogende activiteiten eens een keer gaan eten.

-Jaren geleden was er een nieuwe server nodig; die hebben de leden toen ook opgehoest.

 

 

Het is maar een idee maar toch....

Groetjes van John uit Den Bosch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou graag stemmen op optie 3: "de knop" maar zie alleen opties 1, 2 en 4 in de (3 van de 4 keuzen) lijst - of zie ik iets over het hoofd?

 

Ik kan me heel goed voorstellen dat het modereren een steeds meilijker en steeds tijdsintensievere taak wordt. Ik ben ook voor een relaxte manier van modereren maar zie de noodzaak dat modereren gehandhaafd blijft. Per slot van rekening blijf je - in Nederland in ieder geval - als siteowner verantwoordelijk voor de uitingen die op je site gedaan worden. Ik kan me ook heel goed voorstellen dat de moderatoren (niet alleen Ron, maar ook de anderen) zo af en toe ook met andere dingen bezig willen (kunnen) zijn als alleen maar modereren. Per slot is het een vrijwillige hondenbaan....

 

Daarom zou ik ook zijn voor optie 3 (niet in de stemlijst die ik te zien krijg) die voorziet in "de knop", samen met een minder intensieve moderatie waardoor degenen die die taak vervullen er relatief minder tijd aan kwijt zijn. Overigens verwacht ik niet dat daardoor de scheldpartijen en boze PM's afnemen, dat hoort (hoewel onwenselijk) nou eenmaal bij de job.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg gewoon als je er geen zin meer in hebt "stoppen" het is namelijk zo eenvoudig.

Maar je maakt het je zelf alleen maar moeilijk en voor verschillende leden ook, en dat je een erg kort lontje hebt is ook zo maar goed wij weten inderdaad niet wat er achter de schermen gebeurt.

 

Maak gewoon een keuze die jou het beste lijkt. (punt)

 

ps ik her ervoor gekozen om zelfregulering want dat bannen en dergelijke is niet meer van deze tijd.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
die alle moderators meer tijd
kost dan ze lief is, heb ik een andere oplossing bedacht.


ik heb de laatste 7 pagina's over dit onderwerp aandachtig doorgelezen,(mijn)conclusie :Toxic tegen de rest! geen ander moderator gaat hier ergens op in,waarom is dat is dan mijn vraag

oh ja, ook ik kan niet zo veel met de stem mogelijkheden die geboden worden.

Toxic,als je het veel gaat vinden,neem gewoon een rust periode of stop er mee!

De rest:een moderator verdient respect,het kost veel tijd en inzet:probeer het eens zelf!

Mvg Mumzel

Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Origineel bericht van: D_liver
Zelf moderatie gaat niet werken das mijn mening.

Misschien ff terugkomen op die dm8000 in verkoop van je:

Ik snap niet dat jij met deze actie je moderators te kijk zet!


Aangezien jij geen enkel inzicht hebt op waar dit over ging en ook niet het moderator forum kunt lezen, kun je beter zwijgen.


Als jullie binnen het team het niet eens zijn met bepaalde beslissingen zal je het team aan moeten passen.
En niet zoals je nu hebt gedaan een reactie uitlokken van je teamleden, en zeker niet dat ook nog eens publiek zetten.

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik zou het zelf best willen invoeren, maar misschien zijn er wel zwaarwegende bezwaren. Ik heb ook de oorspronkelijke oprichters van sat4all en de andere moderators nog niet gevraagd wat zij er van vinden. Dat ben ik wel "verplicht".


Dat lijkt mij idd verplicht, en aan de hand daarvan een plan opstellen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon een klein beetje respect voor elkaar.

Ook niet overal commentaar op hebben. Er zijn leden die op alles moeten reageren, vaak negatief. Staat je iets niet aan lees een ander topic. Als er eens vaker wat positief gereageerd werd zou de negatieve sfeer ook wel verminderen op dit forum.

 

Ik heb voor optie 3 gestemd omdat het anders helemaal uit de hand loopt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: soktic
Ik zou een paar nieuwe mod vacatures plaatsen, dan wordt het werk verdeeld, en heb je zelf meer tijd om het board "gewoon" te lezen. De regels moeten dan wel duidelijk en misschien versimpeld worden zodat er maar 1 uitleg mogelijk is.


mee eens

Dreambox DM8000HD

 

AZBOX Premium +

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...