dogeatdog Geplaatst: 6 december 2009 Geplaatst: 6 december 2009 weet iemand of een rebox 8000 een disecq multiswitch kan ik heb een 1/8 switch thuis maar ik kan op de website van rebox niet vinden of de ontvanger deze switch kan aansturen.ik zou het wel graag willen weten voor ik hem koop
bellejt Geplaatst: 6 december 2009 Geplaatst: 6 december 2009 http://www.%#$^#%!@#@%$@#$@#%$@%$/?action=toon_artikel&id=1626&harddisk_formaat_id=0 Webmaster :dit is geen commerciele link ,enkel een vergelijkingssite. Zal dus wel werken want alle protocols zijn aanwezig. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
dogeatdog Geplaatst: 6 december 2009 Auteur Geplaatst: 6 december 2009 kan disecq 1.1 1.1 1.2 USALS Unicable dan zou het kunnen toch??
Roodkapke Geplaatst: 6 december 2009 Geplaatst: 6 december 2009 Hij doet het met alle smaken diseqc. Dus ja, het werkt. PLinux member
Gast m.boretti Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 Ik had eerst een 1/10 in combinatie met de Rebox 9000, en nu de EPM Centauri 1/16. Beiden werken goed! (zie ook bovenstaand verhaal over de diseq mogelijkheden).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen