Ga naar inhoud


[400S] Update probleem seca3 met neumo 3.1.2


roymar

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

ik heb een probleem met mijn Relook 400s

 

ik heb er 2 namelijk 1 met fantacy 2.13a met newcs 1.65 en mgcamd 1.31 en 1 met neumo laatste versie (15-november) met de zelfde emu's en zelfde configs.

namelijk de var/emu var/bin/init_d var/etc var/keys en var/tuxbox zijn identiek en hebben allemaal chmod 777.

 

bij de fantacy versie krijg ik gewoon updates op mijn kaart en bij de neumo niet, wie weet wat er fout gaat??

mis ik soms nog iets??

 

Ik wil dit namelijk werkend hebben, omdat ik de fantacy versie wil opbergen en de neumo veel completer is.

 

gr.Roymar

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

hallo roymar

zelf zou ik graag de nieuw geconfigureerde

versie van fantacy 2.13a ,de image dus het liefste

als usb versie

ik wordt (en ook m,n familie) een beetje gek

van het steeds opnieuw moeten flashen

mocht je de neumo 3.1.2 superkrijgen hou ik me graag

aanbevolen om daar ook een kopie van gemailt te krijgen

en met mij velen

 

groetjes barcode

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels werkt hij super bij mij.

Ik werk met op dit moment met 3.1.4 R3678.

Helaas staat deze niet op hun site, maar is op dit moment nog de beste, want de huidige 3.2.1 heeft weer wat nieuwe features die nog voor wat kleine bugjes veroorzaken.

Natuurlijk zet ik wel de diverse mapjes (emu-keys-scripts-tuxbox-Plugins) naar/var/data om de var zo leeg mogelijk te houden.

Verder werk ik met CCcam 1.7.1 of Mgcam 1.31+newcs 1.65 en doen het beide perfect.

 

Ik ben er zeer tevreden mee hij doet alles wat hij moet doen.

 

Gr.Roymar smile

 

Ps: ik zie net dat er weer een paar nieuwe versies zijn gemaakt met diverse bugfixes, ik houdt jullie op de hoogte

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas kan ik hem niet meer bewerken, maar hier is nog wat aanvullende info.

 

Let wel op om kaartupdates te ontvangen, moet je bij neumo de epg naar Cam-update zetten en niet op Smart-Epg. Let op bij cam-update komt de epg ook gewoon binnen en nog wel NAGRA-GUIDE en die is zeer goed ten opzichte van MHW-epg ook op de buitenlandse zenders als jimjam

 

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon met pceditor de image erin blazen en de recorder doet de rest, alleen moet je zelf de nodige emus toevoegen om je kaartje te laten werken natuurlijk wink

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals je dit altijd doet bij relook.

emu's in map var/emu

Scripts in map var/scripts

configs van cccam in map var/etc

configs van mgcamd in map var/keys

configs van newcs in map var/tuxbox/config

en in map var/bin zet je de configs voor het opstarten van de boel.

Kijk bij bestaande image welke bestanden daar staan en kopieer ze naar je schijf en hergebruik ze desnoods en zorg alleen dat je ze eventueel vervangt voor de emus hierboven beschreven en maak het liefs symlinks van de diverse mappen behalve van de etc(ivm wachtwoorden voor het inloggen).

 

Gr.Roymar

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Zit hier een beetje met hetzelfde probleem. De CAM's staan er nu in, alleen GBOX werkt. Newcs 1.65 en mgcamd 1.31 werken hier niet. Newcs 1.67 geprobeerd met hetzelfde resultaat.

 

Maar hoe kan ik de keuze en het uitschakelen van CAM's nu vanuit het menu kiezen. Ik krijg ze niet onder de blauwe toets bij de plugins te zien.

 

Iemand enig idee hoe dit te realiseren?

 

groet woodyboy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon werken met scripts, dan kun je gewoon menu +1 of menu +2 en ga maar door.

 

Gr.Roymar

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...