Gast Geplaatst: 7 juni 2001 Geplaatst: 7 juni 2001 Collega Satters<P>Sinds maanden ontvang ik op mijn Aston Cam alles wat ik wil, echter elke 2 week van de maand weer op zoek naar de keys is soms lastig. <P>Vandaar dat de auto-update (een onbekend terein voor mij, waar veel over gesproken wordt) het ideale tool lijkt. Een enkele poging heeft nog niet tot een auto-resultaat geleid. Een FAQ op dit gebied ben ik ook nog tegengekomen. Daar er veel vragen over zijn wil ik dit als een start van een new topic gebruiken zonder dat hier keys etc over het board vliegen. <P>Vraag: Wat moet je precies doen, als je alles voor elkaar hebt, en dit is het enig wat nog ontbreekt.<P>Wie doet de eerste zet met progs, links, een faq, tips trucks etc. Uitgangspunt: CI-ontvanger, SECA Cam, Standaard werkend geprogrammeerd kaartje en alle pop-kanalen op bijv de astra 19.<P>
Gast Geplaatst: 9 juni 2001 Geplaatst: 9 juni 2001 Okee, zoals ik in een eerder gezegt reply had vermeld is hulp hier steeds verder te zoeken..<P>vandaar dat ik de eerste zet dan maar :<P>Autoupdate, les 1, maak een begin! neem een abonnement op c+ nederland (gewoon 30 piek per jaar weet je wel) .. DIT IS NIET LULLIG BEDOELT!, zodra je kaartje geactiveerd is en 2 weken draaid moet je je kaartje in de zogeheten phoenix progger doen en met MKFind4 de masterkey's extracten (en de PPUA natuurlijk)<P>deze kun je dus gebruiken in je logprogramma (wallbanger) of in je goldkaartje..<P>Okee als je dus zover bent kun je gaan "traden" je zoekt een board op waar traden is toegestaan (hier niet dus) , ik ben bij duckfiles terechtgekomen en heb daar contact gekregen met mensen die in het bezit waren van de providers 00 004 00 03 00 0C en 00 0F en 00 19 ik heb met mijn eigen 00 19 alle providers MK01 en PPUA bemachtigd en werken nu al best lang feilloos!<P>Dus, maak een begin door zelf wat te investeren en je haalt je geld er dubbel en dwars uit!<P><BR>Trouwens, die 30 gulden per jaar is geen rib uit je lijf en het zorgt dat er toch geld binnen blijft komen bij C+ , wat betekend dat we langer van onze hobby kunnen genieten.... toch??<P>ALs je nog vragen hebt dan hoor ik het wel..
Gast Geplaatst: 10 juni 2001 Geplaatst: 10 juni 2001 dank je DexTor_sat ik denk dat je<BR>nu weer een hoop mensen op weg hebt <BR>geholpen. zo is het tenminste een<BR>hobby board.<P>gr lex
Gast Geplaatst: 10 juni 2001 Geplaatst: 10 juni 2001 Ik heb het al eerder geprobeerd maar met het programma van freek kon ik alleen de eerste keer gebruiken daarna deed hij het niet meer ik kan niets meer wijzigen op mijn kaart iemand enig idee waar dit aan kan liggen?<P>met de mk ben ik ook bezig geweest maar heb er nog zoveel vragen over kan alleen geen antwoordt vinden of een geschikt manual<BR>
Gast Geplaatst: 10 juni 2001 Geplaatst: 10 juni 2001 @freggel<P>Het proggie van freek moet je hiervoor niet gebruiken, het is alleen maar handig als je je MOSC (originele kaart) wilt herschrijven, bv. als je een update hebt gemist ofzo, met MKF4 kun je eerst je kaartje inlezen, dan naar card records gaan, hier op autoextract drukken (niet op overwrite!) en dan laten rammelen, even later wordt je lijstje al wat completer, nu vanaf te top klikken op de niet complete codes, hier aangeven dat je de complete code gebruteforced wilt, en zo alle codes afgaan..<P>als je klaar bent kun je zo je MK01 van de betreffende provider oplezen, :<P>let op!! hierbij is het van belang dat je de eerste Bit en de laatse 3 weghaald, alleen dan klopt de code, als dit te ingewikkeld is dan kun je ook zeggen copy key to keylist ofzo, dan kun je in de key's tabblad de mk01 oplezen, deze damen met de PPUA = 4Bit op een goldkaartje schrijven en klaar = kees <P>Dus, ff hobby-en en dan komt het klaar
Gast Geplaatst: 10 juni 2001 Geplaatst: 10 juni 2001 Sat-ters,<P>Bedankt voor duidelijke info. Is er ergens een beschrijving van de verkregen info en hoe deze te gebruiken ???<P>Ik denk dat die 30 gulden niet te veel is, echter als we zo'n 2000 kaarten uitlezen, hebben we zo'n 2000n codes. Wat is daar goed aan ?
Aanbevolen berichten