Ga naar inhoud


Wandcontactdoos inbouw met RJ-45 en F connector


Nuci

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Nuci
Bij aankomst bleek echter dat de snelheid van de RJ-45 bepert was tot 10mbit/s; er waren namelijk maar vier draden (2 twisted pairs) beschikbaar gesoldeerd voor de RJ-45 connector.

Alleen voor 1Gbit netwerken heb je de 4 paren nodig. Voor 100Mbit zijn 2 paren voldoende.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 jaren later...

Nee, deze:

 

1e13f96642a0318dd0387110.L._AA240_.jpg

 

 

Dat zeg ik !

wel dit bericht is van 2009 maar ik vind maar niet zo een wanddoos zoals in de afbeelding.

Ik wil dus een wanddoos met 2 satelliet aansluitingen en een poort om internet op aan te sluiten.

Enig idee waar ik die kan vinden of waar deze afbeelding vandaan komt??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar de afbeelding vandaan komt is zo te vinden: rechts klikken en afbeelding zoeken met google.

Maar daarmee heb je nog niet meteen het product.

Als je in google  EAN 4024035000251 

intypt vind je wel wat links.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar de afbeelding vandaan komt is zo te vinden: rechts klikken en afbeelding zoeken met google.

Maar daarmee heb je nog niet meteen het product.

Als je in google  EAN 4024035000251

intypt vind je wel wat links.

Dat zou dan geschikt zijn voor telenet? Cat5e of CAT6 moet dit zijn geloof ik. Ik zie wel 8 polig modulair als ik er iets over vind.

Een andere vraag, niet met perse met satelliet verbinding te maken...

De gebruikelijke stopcontacten voor internet (zoals van Niko bvb), kan je gewoon je kabel die uit de muur komt erin pluggen of is moet je daarvoor draadjes solderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste zijn voorzien van een soort klem die je met een schroevendraaier sluit , anderen moeten dan weer met een speciale tang gemonteerd worden , solderen is er al lang niet meer bij

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Gira heeft wel mooie producten die je mogelijk verder kunnen helpen.

 

ja, Gira zal het worden waarschijnlijk. De contactdoos in de foto hierboven was in bestelling. Zo een 10 dagen geleden had ik die bestelling geplaatst maar ik kreeg nu pas bericht dat deze niet meer leverbaar is. Betekent wel dat ik 2 contactdozen zal moeten plaatsen ipv één die alles kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www4.gira.com/nl_BE/bezugsquellen/systemintegratoren.html

 

In het slechtste geval kan je zelf een soort systeem bouwen...

Vlak afdekplaatje op een potje in de muur, met 2 connectoren door een zelfgeboord gat.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

RCduck, ik heb je een PM gestuurd omdat ik door stricte regels op het forum geen shops mag noemen.

Kijk eens in Duitsland....  daar is overigens toch vrijwel alles goedkoper dan in NL.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net een doos besteld met TV/FM en 2 x sat. Enkel de SAT verbindingen zullen worden gebruikt. Voor internet neem ik dan een apart doosje ernaast. Morgen slijp ik een gat erbij dan voor het internetdoosje. Jammer dat het doosje in de foto hierboven niet meer beschikbaar is. Ik vond wel nog een andere webshop van dit maar die verzonden ze enkel per 50 stuks! Jammer maar ik moet er mij bij neerleggen.

Ik vind het vooral eigenaardig dat dit soort dozen moeilijk te vinden zijn. En men zou toch ook wel verwachten dat bvb TV vlaanderen deze zou aanbieden. Maar neen, het wegwerken van de kabels van hun abonnees is hun zorg niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...