Gast Kimble Geplaatst: 6 december 2009 Geplaatst: 6 december 2009 Ik heb voor het laatst een jaar of 15 geleden met Photoshop gewerkt en kon zonder problemen er aardig mee goochelen op de Mac. Nu moet ik voor een dank kaartje een foto op de voorzijdde een foto laten verlopen. Bedoeling is van 0 tot 100% kracht over de eerste 5 cm en de laatste 5 cm moet het beeld 100% blijven. Heb een versie van Photoshop CS2 V9.0, maar als ik die opstart krijg ik een timewarp te zien met alpha kanalen en weet ik het. Krijg de mooiste effecten maar niet wat ik zoek. Kan PSP downloaden, maar geen benul hoe het daar te doen. Er zijn wel wat tutorials te vinden, maar eer ik dat onder de knie heb, doet een ander er wellicht al een 100-tal. Wie kan het mij in het kort uitleggen of weet een freeware programma die het kan. Mag ook een trail-versie zijn van een pakket. Als ik maar weet hoe het moet. Bvd.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 6 december 2009 Geplaatst: 6 december 2009 Ik denk, dat je meer succes hebt op een foto forum. Google maar eens op: foto forum Dit heeft minder te maken met Windows en zo !!
Gast Kimble Geplaatst: 6 december 2009 Geplaatst: 6 december 2009 Windows en zo... Hier alles over het Windows OS en software .........vandaar de posting. In ieder geval voor de tip ik ga googlen.
Gast Kimble Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 Nou het is gelukt hoor. Wel veel Mac sites. Krijg heimwee
Psychosammie Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 De Mac is niet goed voor je gezondheid. Veel te vet! Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen