whatyouneed Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 DDamir Subtitle Player 2.25 v Requirements: This plugin was developed for Satellite receivers with Enigma 2 images. Features: - IMDB search - full EPG integration - multilingual interface - search, download and running subtitles (SRT/SUB/DTC) - manual fine tuning of subtitle speed - subtitle display options (with or without background) - subtitle files explorer bron: http://www.krkadoni.com/log/index.php/ddamir-subtitle-player/ Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn? ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!
spongebob Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 is deze plugin beter of slechter dan 2sub2lang??? dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
Transpondertje Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 Is een erg mooie plugin jammer dat je geen nl sub kan instellen. VU+-Ultimo4k + VU+-zero4K + Multibox 4k + 100cm 13-19-23-28 + 110cm Dish + SG2100
Littlesat Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 Citaat: is deze plugin beter of slechter dan 2sub2lang??? Dit is heel iets anders. Je kunt een srt filetje downloaden van het www... net zoals met drtic bij E1. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Marcellomio Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 He toppertje ! Dit is wat ik zocht. Die drtic doet het bij mij niet. Kan hem niet eens verwijderen uit de box. Maar eh, lees ik nou dat je geen NL kan instellen ? Kan je anders wel nl subs in een of andere map plaatsen, zodat Ddamir hem wel "ziet"? En welke downloadlink heeft deze [/i]"leek" nodig (er zijn meerdere keuzes mogelijk)? 2 Ex relaties: Topfield 4000pvr en Dreambox 7025+ Huidige vriendinnen: Vu+ duo en OpenPli
netraam Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 Origineel bericht van: Marcellomio He toppertje ! Dit is wat ik zocht. Die drtic doet het bij mij niet. Kan hem niet eens verwijderen uit de box. Maar eh, lees ik nou dat je geen NL kan instellen ? Kan je anders wel nl subs in een of andere map plaatsen, zodat Ddamir hem wel "ziet"? En welke downloadlink heeft deze [/i]"leek" nodig (er zijn meerdere keuzes mogelijk)? De eerste link waar "Dreambox standard IPK format" boven staat.
Marcellomio Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 Bedankt Netraam. En hoe zit dat met die NL subs? 2 Ex relaties: Topfield 4000pvr en Dreambox 7025+ Huidige vriendinnen: Vu+ duo en OpenPli
Marcellomio Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 Weer een verrassing... Na installatie van IPK (succesvol) kan ik hem, na een herstart, niet in het appl / games menu terugvinden... 2 Ex relaties: Topfield 4000pvr en Dreambox 7025+ Huidige vriendinnen: Vu+ duo en OpenPli
whatyouneed Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Geplaatst: 7 december 2009 ook komt er binnenkort een nieuwe versie aan "Arabic","Bosnian","Bulgarian","Croatian","Czech","Dutch","English", "Farsi","German","Greek","Italian","Macedonian","Polish","Romainan", "Russian","Serbian","Serbian(Cyrillic)","Spanish","Slovenian", "Swedish","Turkish" button left ---- previous line button right -- next line button OK ---- next line button up ----- 10 lines back button down - 10 lines forward button 1 ------ slowing down subtitle speed by -5ms button 3 ------ speeding up subtitle speed by +5ms button 4 ------ slowing down subtitle speed by -25ms button 6 ------ speeding up subtitle speed by +25ms button 5 ------ moves subtitle to current EPG time button 7 ------ moves subtitle to position it was before you left the plugin button 9 ------ returns subtitle to position it was before and adds expired EPG time Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn? ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!
Marcellomio Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 Iemand nog een idee waarom mijn installatie niet lukt? 2 Ex relaties: Topfield 4000pvr en Dreambox 7025+ Huidige vriendinnen: Vu+ duo en OpenPli
whatyouneed Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Geplaatst: 7 december 2009 voor nederlandse sub je kan ook op diversen site's subs vinden en downloaden en plaats ze dan in de map etc\ddsubt start dan Subtitle Player klik in het menu subtile files druk hier na op de rode knop kies je sub en druk op oke 2x nu staat de eerste zin er succes Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn? ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!
TheMystery Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Voor nederlandse subs is volgens mij al een plugin uit je kunt deze plugin in hetvolgende topic vinden: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1747324/1 Ism Drtic te gebruiken VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI
Marcellomio Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Top whatyouneed, Dat subs toevoegen gaat wel lukken, nou alleen nog de software werkend krijgen... Ik installeer hem vannuit de tmp map(ipk). De box ziet hem ook, installeert hem succesvol, maar vervolgens (ook naar herstart) komt hij niet voor in mijn appl / games lijst. Als ik trouwens Drtic opstart, crasht mijn box. Mesjokke nie ? Groet 2 Ex relaties: Topfield 4000pvr en Dreambox 7025+ Huidige vriendinnen: Vu+ duo en OpenPli
dream-on Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 hij werkt hier op de newnigma img perfect. vind deze veel gebruiksvriendelijker dan drtic! nu nog wachten op de nederlandse versie. Vu duo2 met pli
whatyouneed Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Geplaatst: 16 december 2009 er is een update uit met ned sub Requirements: This plugin was developed for Satellite receivers with Enigma 2 images. Features: - IMDB search - full EPG integration - multilingual interface - search, download and running subtitles (SRT/SUB/DTC) - manual fine tuning of subtitle speed - subtitle display options (with or without background) - subtitle files explorer Available download languages: * Arabic * Bosnian * Bulgarian * Croatian * Czech * Dutch * English * Farsi * French * German * Greek * Italian * Macedonian * Polish * Portugese * Romainan * Russian * Serbian * Serbian(Cyrillic) * Slovak * Spanish * Slovenian * Swedish * Turkish DDamir Subtitle Player 2.26 bron: http://www.krkadoni.com/log/index.php/ddamir-subtitle-player/ Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn? ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen