Littlesat Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 Citaat: behouden straks gewoon hun zenders Ze zullen dan wel een nieuwe ontvanger mogen aanschaffen plus eventueel na een bepaalde periode een pakket mogen upgraden naar Family of Entertainment... Mazzel heb je uiteraard als je al een Entertainment pakket er bij had. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
exciter Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch Citaat: Ik las ergens ik niet en kan dus geen standpunt bepalen anders dan een genuanceerde mening hebben dat kan beter. als er al na aanleiding van je bericht vragen zijn: hoe gaat CanalDIGITAAL om met het omzetten van de pakketten maar voorlopig is er geen officieel nieuws enkel geroezemoes, want geen bronvermelding ciao Er is wel heel duidelijk gezegd, waar dit nieuws vandaan komt, wegens plaatselijk beleid echter cryptisch. Ga eens beter lezen, Tonski... TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Elwin Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 Daar heb je inderdaad een punt. We gaan het zien, hoop dat er snel duidelijkheid komt! Ook over nieuwe (HD-)zenders...
Tonskidutch Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 Origineel bericht van: exciter Er is wel heel duidelijk gezegd, waar dit nieuws vandaan komt, wegens plaatselijk beleid echter cryptisch. Ga eens beter lezen, Tonski... @exciter geen wonder als je cryptoworks in je profiel hebt staan neen het was niet duidelijk enkel na drie maal lezen daagt het MAAR dat hoort dan eerder in off topic dan in nieuws, waar bronnen geraadpleegt moeten kunnen worden, als het al relevant satelliet nieuws is. de naam is Tonskidutch doei Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
Tonskidutch Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 bla bla... test (niet reageren) Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
Apple740 Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 Origineel bericht van: hemertje calculator, je lijkt scrooge wel, alles is te duur voor jou. Calculator wordt abonnee van een provider als deze: -alle HDTV zenders in het basispakket plaatst. -zenders met minimaal 20Mbit/s MPEG4 uitzendt (dus max 2 zenders op een transponder in het geval CanalDigitaal). -bij het aangaan van een jaarcontract een gratis 50" flatscreen + HDTV DVR cadeau geeft als welkomstgeschenk. Tot die tijd blijft Calculator lekker FTA kijken en ons bestoken met opmerkingen dat alles te duur is.
exciter Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 Origineel bericht van: Apple740 Origineel bericht van: hemertje calculator, je lijkt scrooge wel, alles is te duur voor jou. Calculator wordt abonnee van een provider als deze: -alle HDTV zenders in het basispakket plaatst. -zenders met minimaal 20Mbit/s MPEG4 uitzendt (dus max 2 zenders op een transponder in het geval CanalDigitaal). -bij het aangaan van een jaarcontract een gratis 50" flatscreen + HDTV DVR cadeau geeft als welkomstgeschenk. Tot die tijd blijft Calculator lekker FTA kijken en ons bestoken met opmerkingen dat alles te duur is. Wat een flut aanbieding, niets beters in huis, droomprovider? TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
rudie1956 Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 Origineel bericht van: Apple740 calculator, je lijkt scrooge wel, alles is te duur voor jou. Calculator wordt abonnee van een provider als deze: -alle HDTV zenders in het basispakket plaatst. -zenders met minimaal 20Mbit/s MPEG4 uitzendt (dus max 2 zenders op een transponder in het geval CanalDigitaal). -bij het aangaan van een jaarcontract een gratis 50" flatscreen + HDTV DVR cadeau geeft als welkomstgeschenk. Tot die tijd blijft Calculator lekker FTA kijken en ons bestoken met opmerkingen dat alles te duur is. [/quote Je vergeet de gratis monteur. Grt Rudie Rebox 9000. Logitech Harmony 900.
Dide Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 Ik weet niet of ik wel zo blij wordt van dit verhaal... Nu heb ik Basis & Thema voor € 14,90 p/m. Moet ik straks een Entertainment-pakket nemen van € 23,95 p/m om de zelfde Thema zenders te behouden...??? Voor mij was het HD pakker al € 5,- duurder, dus daar veranderd niets aan. Als ze alle thema zenders in het familie pakket stoppen veranderd er voor mij niet veel...maar Canal Digitaal zal dit uit commerciele redenen vast niet doen. Eind van het verhaal voor mij: Of minder zenders of meer gaan betalen voor de huidige zenders welke ik nu ontvang uit het thema pakket. Nog voor de mensen welke een bron willen weten..deze is op de wel bekende Satelliet Mag. site terug vinden. Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W
Littlesat Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 We weten nog niet wat "ze" gaan doen... Dus dat is speculeren. Wat ik wel verwacht is dat de huidige themapakket abonnees een aanbieding zullen krijgen. Welke aanbieding dat weten ze volgens bij bij CDS zelf nog niet..?? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gerard 76 Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 Origineel bericht van: rudie1956 -alle HDTV zenders in het basispakket plaatst. -zenders met minimaal 20Mbit/s MPEG4 uitzendt (dus max 2 zenders op een transponder in het geval CanalDigitaal). -bij het aangaan van een jaarcontract een gratis 50" flatscreen + HDTV DVR cadeau geeft als welkomstgeschenk. Die DVR, is dat een Dreambox8000?
W3ird_N3rd Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 Origineel bericht van: Littlesat We weten nog niet wat "ze" gaan doen... Dus dat is speculeren. Wat ik wel verwacht is dat de huidige themapakket abonnees een aanbieding zullen krijgen. Welke aanbieding dat weten ze volgens bij bij CDS zelf nog niet..?? Ze kunnen er ook een sterfhuiscontructie van maken. Iedereen blij. Nouja, behalve dan misschien mensen die nu een HD-decoder "moeten" kopen. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Alfons Verbiest Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch Origineel bericht van: exciter Er is wel heel duidelijk gezegd, waar dit nieuws vandaan komt, wegens plaatselijk beleid echter cryptisch. Ga eens beter lezen, Tonski... @exciter geen wonder als je cryptoworks in je profiel hebt staan neen het was niet duidelijk enkel na drie maal lezen daagt het MAAR dat hoort dan eerder in off topic dan in nieuws, waar bronnen geraadpleegt moeten kunnen worden, als het al relevant satelliet nieuws is. de naam is Tonskidutch doei Dag vriend, Alles goed? Niet boos worden hè? Die site waar René Tensen dat gemeld heeft mag hier nu eenmaal niet vermeld worden. Ik weet niet wat er zich allemaal afgespeeld heeft in het verleden, maar de mods hier krijgen huiduitslag als je die naam noemt. Dus dat doenne we dan maar niet.
Amager95 Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 Origineel bericht van: calculator Ik las ergens dat de themazenders ondergebracht gaan worden in de bestaande pakketten en dat het HD pakket 5 euro per maand gaat kosten. Volgens mij mag ik de link niet vermelden ? is de bron soms JHV?
Gast calculator Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 Ik zou de bron wel willen noemen waar ik het nieuws vandaan heb, maar dat mag nou eenmaal hier niet. Maar geloof me nou maar dat ik het niet verzin
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen