Gast SamOrii Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 Beste vrienden, Ik zat hier te zoeken wat een CCcam.channelinfo bestand betekent. ik kon helaas niet echt begrijpen wat deze bestand doet en waarvoor heb ik hem nodig. Kan er iemand mij vertellen wat deze bestand inhoudt en waarvoor heb ik deze nodig? Bij voorbaat dank!!
Tonskidutch Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 je hebt het NIET nodig voor de juiste werking van CCcam gecombineerd met kaart enkel voor de correcte aanduiding van CAID's of channel ID's indien je via webinterface op de PC van de CCcam wilt weten wie wat wanneer bekijkt,,, en of een enkele zender specifiek veel CCcam gerelateerde data veroorzaakt ook de CCcam.info plugin die te downloaden is en per afstandbedieningsmenu gebruikt kan worden leest enkel de data, het is dus informatieve data die wil je in bepaalde gevallen actueel en correct hebben dan is een perfecte channelinfo belangrijk, maar dus ook de CCcam.providers als je het nooit zou analyseren hoe CCcam communiceert heb je der ook helemaal geen sikkepit aan. ciao Vienna Ultravox
Gast SamOrii Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 Hartelijk dank voor je snelle antwoord!!!
Obi Wan Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 Waar moet je die files in gooien voor de correcte werking? ook gewoon /etc of ergens anders? Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E
Ome Merde Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 in dezelfe map waar de config ook staat merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen