maja Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 Als er iemand de autobanden van je auto kapot steekt is daar een fonds voor. Of is het gewoon betalen je hebt pech gehad?
vGnp Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 Even voor je gezocht: Waarborgfonds Motorverkeer vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
maja Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Geplaatst: 7 december 2009 Heb ik naar gekeken maar schade door vandalisme wordt niet vergoed.
Rekordc Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 idd gewoon pech gehad. Ik heb het zelf ook gehad. Dader heeft alles op gebiecht bij een kennis, en zelfs het steek wapen met rubber er nog aan daar achter gelaten. Politie zegt jammer kunnen we nix aan doen. Rekordc Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
Gast hummiesat Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Als de flinkerd die het gedaan heeft het filmpje ervan op youtube heeft gezet maak je misschien kans.
sattools Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Ach, ben maar blij dat het alleen je banden waren. Hier vliegen 4-5 auto's per week in de fik. En dit gaat al maanden zo, en de politie 'ziet nog geen verband tussen de branden'. Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.
Marco275 Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Origineel bericht van: sattools de politie 'ziet nog geen verband tussen de branden'. Zien ze wel verband tussen de banden?
maja Geplaatst: 8 december 2009 Auteur Geplaatst: 8 december 2009 Het zijn ongeveer 10 auto's waarvan een of meer banden kapot gestoken zijn. Ik hoop dat er mensen zijn die dit gezien hebben. En dat alsnog zullen melden.
Marco275 Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Helaas is dat meestal niet zo, ik heb het zelf ook een keer meegemaakt dat er een band van mijn auto werd lek geprikt, ik wist wie de dader was en heb aangifte gedaan bij de politie, nooit meer iets van gehoord, dus vandalisme aan eigendommen van de gewone burger heeft geen prioriteit bij 'onze beste vrienden'.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen