Ga naar inhoud


[Premium-HD] Azbox verbinden met HDX / Popcorn


onskip

Aanbevolen berichten

 

Vraagje, hoe kan ik mijn Azbox verbinden met mijn HDX-1000? Ik krijg wel verbinding met de share, maar als ik deze open dan staan er geen mappen in. Ik heb een idee dat het een rechtenkwestie is, maar heb géén idee waar ik dit in kan stellen. Iemand ?

 

Alvast dank!

Dreambox 800HD - Dreambox 500S - Triax 78 - Triax Multiblock 4-1 - iPhone 3GS - iPad

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

Ik wil graag een connectie vanuit de Azbox naar de HDX zodat ik mijn mediabestanden die op de HDX staan kan afspelen met de Azbox. Ik gebruik geen regel, dacht ik voor zover ik weet. Ik kan vanuit mijn Pc en laptop gewoon bij de HDX komen, maar de mappen zijn wel password protected.

 

Vanuit de AZbox kan ik wel verbinden met de HDX, alleen zie ik verder geen mappen. Zowel vanuit de Verkenner als vanuit Films.

Dreambox 800HD - Dreambox 500S - Triax 78 - Triax Multiblock 4-1 - iPhone 3GS - iPad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een NAS mount, dan lijkt het alsof hij deel uitmaakt van de azbox. Er zijn diverse protocollen voor, maar de meest simpele (maar ook langzaam) is Cifs/SAMBA;

Een regel in je azbox via commandline (telnet) ziet er in basis zo uit:

mount -t cifs //<ipnummer_HDX1000>/<share> /DATA/movie -o username=<gebruiker>,password=<wachtwoord>,rsize=8192,wsize=8192 0 0

 

Je moet je azbox wel leesrechten geven in de HDX1000. Na iedere reboot is ie de mounts kwijt.

Azbox Premium HD (DVB-S2, DVB-T)

Wavefrontier T55 4xLNB ( 13-19-23-28 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...