Gast Geplaatst: 23 mei 2003 Geplaatst: 23 mei 2003 Ik heb eens zoiets meegemaakt met de antenne voor 27mc die dus nog steeds op mijn dak staat. Die antenne moest ook met spoed van het dak af anders zou die worden verwijderden met de uitspraak dat er een voorziening aanwezig was (kabel tv). Ik zei toen dat het niet kon omdat ik dan het kabelnet zou opblazen maar die lui bleven bij de uitspraak daarom heb ik dus een kilowatt aangesloten het kabelnet opgeblazen dat bleek omdat de hele wijk zonder tv zat. Maar de volgende dag begon men met het verwijderen van de antenne waarop ik dus meteen de politie heb gewaarschuwd. De politie was er vrij snel en die sommeerde die lui dat ze meteen de afbraak moesten staken omdat ze bezig waren met vernieling van andermans eigendommen zonder toestemming van de eigenaar. Dat is inmiddels al 10 jaar geleden en mijn antenne staat er nog goed bij en er wordt nergens meer over gesproken. Hehe een lang verhaal vinden jullie dat niet maar misschien heb je er iets aan. Dus laat je eigen niet nerveus maken door zo'n jaloerse kwal.
Gast Geplaatst: 23 mei 2003 Geplaatst: 23 mei 2003 Je hebt altijd in een democratisch land als Nederland het recht om informatie te vergaren. (komt als ik het goed heb door het verdrag van Rome) Technisch gezien kan het je iets moeilijker gemaakt worden door vergunningstelsels. Voor schotels speelt dit als richtlijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen