tipje Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Krijg de laatste dagen steeds bericht dat ik mijn wachtwoord binnen een aantal dagen moet veranderen. Ik heb volgens mij nooit een wachtwoord ingevoerd. En als ik dat wel heb gedaan, hoe is deze dan te vinden/aan te passen?
Satdorus Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Start, Configuratie scherm, Gebruikers accounts, Uw Windows wachtwoord wijzigen.
sevensheaven Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 gewoon doen wat hij vraagt,en de velden leeg laten. mvg stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
sevensheaven Geplaatst: 9 december 2009 Geplaatst: 9 december 2009 als je nooit een wachtwoord hebt ingevuld,is het inderdaad zo simpel. heb het hier ook gehad.Windows 7 schijnt dit om de zoveel maanden te gaan vragen. mvg stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Gast ozzo Geplaatst: 9 december 2009 Geplaatst: 9 december 2009 Stukje beveiliging van WIN7 inderdaad. Maar zal ongetwijfeld ergens aan te passen zijn. Bijvoorbeeld dat ie het vraagt om de 2 jaar ofzo. Misschien is het zelfs uit te zetten. Even googelen en lezen/kijken op de microsoft site....
kaelem Geplaatst: 9 december 2009 Geplaatst: 9 december 2009 Met dank aan pliek Hoe je voorkomen kunt dat je wachtwoord in Windows 7 verloopt, en hoe er mee om te gaan: - Nadat je een tijdje Windows 7 draait kun je de volgende melding krijgen als je inlogd: "je wachtwoord zal over 14 dagen verlopen....." Standaard verlopen in Windows de wachtwoorden pas na 42 dagen, zo ook in de Windows 7 versies. Maar 14 dagen voor het verstrijken van die datum krijg je netjes, en dus op tijd deze melding. Als je niet wilt dat je wachtwoord verloopt, doe dan even de 7 makkelijke stappen hieronder beschreven. 1.. Ga naar start > Uitvoeren en type hier: "control userpasswords2" zonder de aanhalingstekens. 2.. Selecteer de geavanceerde tab in het Gebruikersaccounts scherm. 3.. Klik op het tabblad geavanceerd onder het kader van Geavanceerd Gebruikersbeheer. 4.. Selecteer Gebruikers in de Locale gebruikers en groepen (lokaal). 5.. In het rechter scherm, rechts-klik op de gebruiker waar je de instellingen van veranderen wilt. 6.. Selecteer eigenschappen, in het tabblad algemeen zet je een vinkje voor: wachtwoord verloopt nooit. 7.. Klik Toepassen en OK, en weer OK -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
JohnO Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 tnx een en ander nagekeken en wat blijkt.... password stond op een of andere manier al op verloopt nooit Ik heb een paar weken terug over de beta 7201 de versie 7600 gezt. Gaat overigens niet zomaar, je moet een foefje toepassen in een controlebestand Maar blijkbaar zijn de instellingen overgenomen?? Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen