Ron Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Een aantal email berichten waar de honden geen brood van lusten, afkomstig van gebande of gewaarschuwde leden, hebben mij doen besluiten te stoppen als moderator op sat4all. Ik heb er simpelweg geen helemaal geen plezier meer in en merk dat ik door de agressieve houding van enkele (ex)leden ook zelf steeds agressiever reageer op leden die de broodnodige regels op sat4all (steeds weer) overtreden. Meestal is dat volkomen terecht, maar helaas soms ook niet. Ik vind het steeds moeilijker onderscheid te maken tussen wanneer iets wel en niet terecht is, omdat ik simpelweg niet meer in staat ben van het goede van, gelukkig het overgrote deel, van de leden uit te gaan. Kortom: De nadelen wegen (voor mij) al lange tijd niet meer op tegen de voordelen. Tijd om te stoppen dus. Wel blijf ik als beheerder op de achtergrond in het gesloten forum voor moderators en beheerders en met het onderhoud van de site actief. Voor mij echter geen contact meer met leden en ex leden. Ik stoor mij te veel aan leden die menen dat sat4all hun "eigendom" is en zich alles denken te kunnen permitteren. Voor die mensen heb ik een belangrijke boodschap: Het beleid van sat4all wijzigt niet. Er zal hooguit iets beter worden gecommuniceerd met leden die de regels hebben overtreden en daar "iets" over kwijt willen. Alan gaat vanaf heden bezwaren en klachten behandelen en tevens zullen de huisregels misschien hier en daar iets worden gewijzigd om het e.e.a nog duidelijker te maken. Ron
Aanbevolen berichten