Gast Kelly Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Hallo, Ik heb een interne harde schijf geplaatst op mijn HD800, maar heb alles geprobeeerd maar kan hem niet formatteren. Heeft iemand een idee hoe het moet? Alvast bedankt. Grt. Kelly
satencom Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 kijk hier maar even Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Tonskidutch Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 en dus welke was de juiste tip om het op te lossen? kelly, niet elk image initialiseert de hardware zo maar na een cold-plug en zeker niet na een hot-plug denk dat je sowieso geholpen bent met het origineel image er opnieuw op te zetten en even geduldig moet afwachten bij boot een lege nieuwe (grote hdd of ander opslagmedium) kost ook tijd ik moest enkel tweemaal herstarten {Gemini}, toen werd de compact flash gevonden dat had ik ook met een sata disc die ik in de dm800 inbouwde net aan de vooravond van z'n verkoop (denk je wat nu? ) de oplossing die satencom middels link naar ander bericht geeft, is harleys kort maar krachtige bewering Openpli erop en het lukt ciao Vienna Ultravox
Gast Kelly Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Tnx, het is opgelost. bedankt voor de hulp! Kelly
Tonskidutch Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 ja voor de eerstvolgende die een dergelijk probleem heeft zou het wenselijk zijn HOE je het hebt opgelost om andere lezers met een dm 800 oplossingen te bieden die WEL werken. ciao Vienna Ultravox
satencom Geplaatst: 9 december 2009 Geplaatst: 9 december 2009 nu de vraag aan kelly is wat is de goede op lossing, nou misschien tonskidutch komt hij nog geduld dient de mens Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen