Ga naar inhoud


Nieuwe officiele image: r11453


Gast Pajarin

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

na wat probleempjes met de 11426 versie, heeft DGS nu een offciele versie 11453 op hun website staan.

 

zodra m'n ipboix de huidige opname afgehandeld heeft zal ik 'm proberen.

 

Groet,

Pajarin.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

 

zoals gezegd, heb deze verise geprobeert: Tot nu toe loopt alles naar wens: opstartern, opnames van twee tuners, cardreadres (handmatig geinstalleerde newcs / mgcamd).

 

Groet,

Pajarin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet alles is goed. Ik heb de sifteam erop gezet.

 

Na opname krijg ik "End of file".

In de favorietenlijst kan ik niet bladeren van favmap naar favmap. Kanaal voor kanaal b;laderen is echt niet handig.

Andere skin installeren geeft heeft geen effect.

 

Wellicht is de NLB beter.

 

Hoezee. De hardwareclock wordt eindelijk gesynchroniseerd.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie in de release

 

12.Improved displaying MHW EPG

 

 

Werkt MWH nu of niet?

Heb nu PGI 0.4 erin gezet maar deze berust zich op de vorige versie blijkbaar en daar doet MHW het duidelijk niet!

 

1 van mijn grootste problemen met deze doos is de, niet bestaande, EPG op TV Vlaanderen. (waarschijnlijk zelfde probleem met Canaal Digitaal)

Met enigma 2 had ik met de crossepg het inorde gekregen, maar deze image heeft meer nadelen dan voordelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Voor een werkende EPG zijn twee dingen nodig, een box die de EPG decodeerd en een provider die een fatsoenlijke EPG uitzendt.

 

Op m´n DVB-T kanalen heb ik nooit enig probleem met de EPG gehad, maar de CD (MHW) EPG geeft op meedere boxen problemen.

 

Met de huidige versie werkt ook m´n MHW EPG best aardig. Het duurt een tijdje voor alles ingevuld is, en nog steeds geven sommige kanalen alleen huidige en volgend programma, maar als tweederde and de CD zenders werkt mag ik aannemen dat het apparaat tenminste de EPG begrijpt.

 

Hoe het met het uitzenden van EPG bij de overige eenderde van de zenders zitis weer een ander verhaal.

 

groet,

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...