D.Quijote Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Even een vraag van een vriend van mij. Als hij een e-mail krijgt met als bijlage een wmv file opende WMP die altijd gelijk als je er op klikte. Nu lukt dat niet meer, ook eerder wel geopende filmpjes worden ook geweigerd met de boodschap "onbekende" file. Ik heb al gegoogeld en verder gezocht maar kan de oplossing niet vinden. Als je de bijlage eerst opslaat lukt het wel. Het enigste wat veranderd is, is geloof ik een update van msn of zoiets. Het is windows xp met WMP 11 player. Staat er ergens een vinkje verkeerd ??? Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Sjattuh Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Welk mail programma? Waarschijnlijk is deze de associatie kwijt/hoe te handelen bij dit bestand. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
D.Quijote Geplaatst: 8 december 2009 Auteur Geplaatst: 8 december 2009 Het is gewoon outlook express Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Sjattuh Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Heeft hij onlangs IE8 geinstalleerd? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
D.Quijote Geplaatst: 8 december 2009 Auteur Geplaatst: 8 december 2009 IE8 staat er al een poosje op, het probleem is sinds de laatste maand. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Als je in WMP gaat naar het menu: Extra -> Opties -> Bestandstypen en daar een vinkje zetten in wmv dan heb je kans dat het weer in orde is.
Gast Kimble Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Andere optie is om het bestand op te slaan op je buroblad en hem dan dubbel te klikken. Je krijgt dan vanzelf de melding dat windows het web wel voor je af wil sporen of dat je het zelf aangeeft met bladeren. Meestal staat ie hier > C:\Program Files\Windows Media Player\wmplayer.exe Suc6
D.Quijote Geplaatst: 9 december 2009 Auteur Geplaatst: 9 december 2009 Pedro Newbie, is de winnaar. Wat raar is, dat wmv wel aangevinkt was, maar het hokje ook donker was gekleur. Dus nog een keer opnieuw aangevinkt, en toen kleurde het hokje gewoon wit met vinkje erin. Daarna gewoon toepassen en o.k. Dus Pedro bedankt. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Loui (K) Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 Gewoon winamp installeren werkt altijd.
Sjattuh Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 Origineel bericht van: Loui (K) Gewoon winamp installeren werkt altijd. Zonder file association? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Loui (K) Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Hoe bedoel je? Je installeerd Winamp gewoon standaart.verder hoef je niks te doen Winamp doet de rest.Dan kun je vanuit je mail rechtstreeks de wmv file starten.
Gast ozzo Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Ofwel, bij de installatie van Winamp worden de bestaande associaties overschreven door de door Winamp gebruikte. Nu is Winamp nooit mijn eerste keuze behalve voor MP3, dus indien mogelijk zou ik gewoon met de hand Mediaplayer als afspeler voor die associaties gebruiken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen