Toppers Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Voor bewezen diensten kreeg (stond ongebruikt in de hoek) ik een leuke Traxdata(?) mediaplayer met HDMI-output. Het is geen PopcornHour of PlayonHD welke inmiddels beide draaien in mijn thuisnetwerkje, maar toch een leuke player welke MPEG, AVI en VOB keurig kan afspelen. Nu wil ik de Traxdata firmware updaten om bijvoorbeeld internetradio te kunnen opnemen, gezocht binnen de Mediaplayer/recorder familie welke draaien met de Realtek-chip RTD1262PA. O.a. de ICYbox MP3010, Emtec MovieCube Q700 en de ACRyan PlayonHD DVR PV72100 zijn dus alle identiek. Nu bestaat de nieuwere firmware van de diverse modellen (helaas geen Traxdata) uit een aantal files waarin bij de CRC hetvolgende staat vermeld : ec622897....install.flash.img81538fbc....video_firmware.bin Hierbij staat het ID-nummer ec622897 voor het model PlayonDVR van ACryan, model DVR PV72100, de flash en de image staan resp.voor het uploaden van de firmware. Nu wil ik graag de Traxdata voorzien van deze (nieuwere)PlayonDVR firmware (zoals ook bij het merk Woxter mogelijk is) maar moet het eerste getal/ID binnen de CRC-regel in overeenstemming brengen met het getal/ID van de Traxdata Multi MediaDrive Deluxe. Weet iemand deze code en/of hoe ik deze kan herleiden ?? De systeemgegevens van de Traxdata vertellen niets over de firmwareversie of ID.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen