chevrolet Geplaatst: 9 december 2009 Geplaatst: 9 december 2009 Medesatters, Heeft er iemand ervaring met de Logitech Harmony 1000. Die van mij weigert elke dienst en slechts het (blauwe)lampje "Activaties" (midden onder) blijft branden, verder niets meer, aanraakscherm zwart en geen verlichting onder de knoppen. Heel af en toe lukt het om (na veelvuldig verwijderen batt.)licht te krijgen maar na enkele acties slaat alles weer vast en blijft het aanraak scherm branden op de laatste actie die gedaan is. Aansluiten op de pc geeft geen resultaat, ik krijg geen contact met de Harmony 1000. wie? Vast bedankt voor genomen moeite. V8 "fortuna vitrea est" VU+ Duo
Gast AlanS Geplaatst: 9 december 2009 Geplaatst: 9 december 2009 Misschien kijken of je hem kan resetten. En anders misschien een accu probleem. fff gegooled voor je: How to reset a 1000: Remove the battery, press and hold the power button on the 1000 remote while replacing the battery, continue holding the power button until you see a message displayed on the screen. Vertaald: Resetten logitech 1000: accu verwijderen, aan\uit knop indrukken en vasthouden en accu terugplaatsen, blijf knop ingedrukt houden tot je een boodschap op het scherm ziet
chevrolet Geplaatst: 9 december 2009 Auteur Geplaatst: 9 december 2009 AlanS, Ik had al veel gezocht op www maar was deze nog niet tegen gekomen. Ben ff aan t werk maar ga dit vanavond nog proberen. Bedankt. "fortuna vitrea est" VU+ Duo
chevrolet Geplaatst: 10 december 2009 Auteur Geplaatst: 10 december 2009 Helaas, niets van dat alles. Ik ga wel contact zoeken met logitech en het app. maar opsturen/wegbrengen. Iedergeval bedankt. V8 "fortuna vitrea est" VU+ Duo
verkerkbr Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 Fout melden bij Logitech met vermelding van het emailadres (van eerste eigenaar). Had een probleem met de werking van de geluidsregeling knoppen op een dergelijk apparaat. Garantie was geen enkel probleem. Kreeg binnen een paar dagen een geheel nieuw apparaat toegezonden vanuit Zwitserland. Oude apparaat inleveren bleek ook niet eens nodig. Prima service van Logitech. Succes ermee, Bram
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen