Gast Geplaatst: 1 juli 2002 Geplaatst: 1 juli 2002 Beste allemaal, Ik gebruik Declink voor mijn philips, werkt op zich ! maar ik heb nu twee LMB´s en dan gaat het fout ! Ik heb een file gedownload met een aantal settings deze werkt ook voor zowel Astra als Hotbirt maar als ik ook maar iets aanpas en terug lees kiest hij de verkeerde LMB. Mijn vraag wat doe ik fout en hoe geef ik in de file aan welke LMB hij moet gebruiken. Mvg. Niko
Gast Geplaatst: 1 juli 2002 Geplaatst: 1 juli 2002 Je probleem zit waarschijnlijk in het feit dat je je LNB's verkeerd op je Disequeswitch aan hebt gesloten. Wissel ze eens om, waarschijnlijk krijg je dan wel beeld.
Gast Geplaatst: 1 juli 2002 Geplaatst: 1 juli 2002 Dat klopt, maar dan krijg ik aleen de Astra zenders, Hotbirth is dan niet meer beschikbaar, en met de settings zoals ik deze gedownload heb krijg ik alle zenders prima binnen. ik wil alleen de volgorde veranderen. en dan gaat het fout ! Mijn vraag is dan ook, Hoe geef je de LBM aan in dit programma ? Mvg. Niko
Gast Geplaatst: 1 juli 2002 Geplaatst: 1 juli 2002 Waarschijnlijk moet je je schotel nu even bijstellen om Hotbird te ontvangen. Ik ben hier zelf ruim een week mee bezig geweest om Astra en Hotbird goed te ontvangen. In V1.0 staat voor beide LNB's een signaalmeter.
Gast Geplaatst: 1 juli 2002 Geplaatst: 1 juli 2002 Dat is het probleem niet ! In de memoblok file welke ik gedownload heb werkt alles Prima Zowel Hotbith als Astra !!! Ik kan hem alleen niet veranderen, dan gaat het mis ! Mischien is deze file wel niet goed hoor zou kunnen, maar alle zenders werken.
Gast Geplaatst: 1 juli 2002 Geplaatst: 1 juli 2002 Als je deze file veranderd, zorg je er dan wel voor dat de Diseque-switch (A of wel goed staat voor dit kanaal?
Philips Geplaatst: 2 juli 2002 Geplaatst: 2 juli 2002 Hoi Nik2002, ik heb hetzelfde als jou...maar kijk eens onder " dsx6071 v1.0 nu ook beschikbaar!!" Zelf heb ik de file van MZ zonder monoblok..en werkt ook goed Gr. Phill Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)
MTB Geplaatst: 2 juli 2002 Geplaatst: 2 juli 2002 Het probleem zit specifiek in declink0.98. Wanneer je de transpondergegevens update dan laat declink bepaalde info over de diseque weg. Alle transponders worden dus Astra transponders. Ik heb hier een stukje over geschreven wat bij de site van marc te lezen is. Wanneer je dus m.b.v. een normale teksteditor en declink werkt moet je nooit de transpondergegevens updaten. Dus bij de vraag overwrite gewoon nee beantwoorden. Dus alleen de zendergegevens updaten. MCedit werkt rechtstreeks op de 512bin file en hier zou je het probleem niet bij mogen hebben. MTB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen