Gast skystar Geplaatst: 9 december 2009 Geplaatst: 9 december 2009 Vandaag mijn nieuwe dvb-c ontvanger in de pc geschroefd en draaien als een speer in de software mode. Signaal schommelt gigantisch, vindt wel de zelf gemaakte ziggo lijst. Maar in de hardware modus GEEN signaal meer, dit terwijl de dvb-s versie perfect werkt in de hardware modus. Software modus gebruik ik niet. Wie heeft soortgelijke problemen gehad met deze kaart en bovenal wie heeft de oplossing? Kaarten draaien onder een eigen progdvb omgeving. Uiteraard een oude versie welke skystar 1 kaarten ondersteunt. Martin
Gast skystar Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Probleem opgelost!!! Na uren internet ff technotrend forum bekeken. En daar de oplossing van het probleem. Een foutieve invoer special inversion moet in hw mode op aan staan. Tevens is de enige versie van progdvb versie 4.80.5 voor beide kaarten in hw mode. Mss hebben jullie er wat aan. Martin
Gast skystar Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 Nu het volgende probleem pffffff. De digitale kanalen allemaal ingescand en werken. Nu wil ik als back up toch d analoge kanalen scannen met het standaard TT premium programma. Enfin keurig middels een ini file de frequenties verwerkt en analoog scannen. Is immers een hybride kaart dus zou moeten werken. Een aantal opties in het programma moet ik aangeven wat ik wil doen dus analoog scannen en de ini file kiezen met daarin de analoge kanalen. Vervolgens op de start scan knop en daarna nix geen enkel kanaal. Wie heeft ervaring met het programma en helpt me uit de brand. Martin
Gast skystar Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 Ook dit probleem keurig weten op te lossen. Kwestie van wat cijfers veranderen en blijven veranderen tot een lock is gevonden. Ini bestand aangepast en ook deze hybride kaart werkt zoals het moet. Martin
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen