Simian-Raticus Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 Ik weet niet of ik iets over het hoofd zie maar nadat ik mijn box gisteren van pli naar blackhole heb geflashed heb ik dit probleem. Heb hem inmiddels weer terug geflashed naar pli echter deze geeft nu ook dit probleem. Zie ik iets over het hoofd of heb ik mijn tuner verklooid? Dreambox 800HD / Topfield 7700HSCI / Technisat Multytenne
Satdorus Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 Los zittende tuner? Zit de tuner wel goed aangedrukt?
Simian-Raticus Geplaatst: 10 december 2009 Auteur Geplaatst: 10 december 2009 merk niks daar aan. heb nb alleen softwarematig iets aangepast. echter ik krijg nu wel om de haveklap een groen scherm Dreambox 800HD / Topfield 7700HSCI / Technisat Multytenne
satsean Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 Heb een klein vermoeden dat je een Clone box uit China hebt met een voorgeinstalleerd image. Deze kan men niet zonder problemen met een ander image flashen. bootloader problemen en niet meer benaderbare software. Hoop voor je dat dit niet het geval is anders zit er niet veel meer op als terug sturen naar china . I dream dream dreaming800 S/C met sundtek Usb stick,8000 2xS /C/T/ Hdd/NasDiverse schotels Draaibaar,Vast en Wave Frontier T90 met Emp16/1 switch Draaibare Deltastar 120 in nieuwstaat met Invertum flens lnb
Tonskidutch Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 zet er een nieuw image in Openpli schijnt de dm800 goed te doen. beter 10 minuten flashen dan een dag rommelen. ciao Vienna Ultravox
Simian-Raticus Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Geplaatst: 13 december 2009 Ik heb hem inmiddels weer netjes teug op pli. De vraag is allleen wat er mis ging en daar heb ik geen antwoord op. Maar hij doet het weer netjes en daar ben ik eigelijk al heel blij mee Dreambox 800HD / Topfield 7700HSCI / Technisat Multytenne
Tonskidutch Geplaatst: 13 december 2009 Geplaatst: 13 december 2009 heel goed... veel plezier ermee ennuh vaak is het zoeken naar die idiote fout veel meer werk dan alles opnieuw doen (hoe graag we ook willen weten waarom, soms is waarom te lastig) ciao Vienna Ultravox
Pino Geplaatst: 14 december 2009 Geplaatst: 14 december 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch heel goed... veel plezier ermee ennuh vaak is het zoeken naar die idiote fout veel meer werk dan alles opnieuw doen(hoe graag we ook willen weten waarom, soms is waarom te lastig) ciao Dat is soms het leuke Triax 78 Multiblock
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen