Spiderman1974 Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 Hallo mensen, Ik heb een laptop die al iets ouder is en met Windows Vista iets traag is. Nu vraag ik mij af welke services of andere zaken kan ik uitschakelen zodat de laptop minder traag wordt? DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
Tonskidutch Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 services die windows langzaam maken zijn indexing van partities en mappen in combinatie met systeemherstel van partities of drive systeem herstelpunten leveren na een half jaar al zoveel extra data je schijf / disc / drive op dat er gegarandeerd ook verschrikkelijk veel tijd verloren gaat tussen de services : indexing<>healthcheck<>systemrestore en het virtuele geheugen (pagefile) ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Gast marcellux Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 Voor een goed advies over services in (alle) Windowsversies verwijs ik naar: http://www.blackviper.com/ ( kijk links bij features)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen