tuupje_nl Geplaatst: 10 december 2009 Delen Geplaatst: 10 december 2009 Ik wil graag via CCCam 2.1.3 de KD (=Kabel Deutschland) kijken op 23,5 met de laatste nieuwe keyupdater van Hacksat v9 de keys gedownload. Beeld blijft echter zwart, moet ik ergens nog iets speciaal aanpassen om deze te kunnen ontvangen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 10 december 2009 Delen Geplaatst: 10 december 2009 is dat keys gebruiken om illegaal paytv te kunnen zien is dat een dvb-s2 zender die via 23,5 als relais gebruikt wordt tussen kabelkopstation (dus daar zit meer cryptie achter) is die ouwe meuk van keyupdaters gebruiken allang verleden tijd men kan stellen, neem een kabelabonnement en verhuis naar een KD regio. ciao Rock The Casbah Rachid Taha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuupje_nl Geplaatst: 10 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch is dat keys gebruiken om illegaal paytv te kunnen zien is dat een dvb-s2 zender die via 23,5 als relais gebruikt wordt tussen kabelkopstation (dus daar zit meer cryptie achter) is die ouwe meuk van keyupdaters gebruiken allang verleden tijd men kan stellen, neem een kabelabonnement en verhuis naar een KD regio. ciao Ik zie dat die zenders van Kabel Deutschland in de zenderlijst van Henk Sat zitten en als ik kijk staat daar volgens mij AStra 23,5 dus ik dacht die op de sat te zien zouden zijn....en volgens diverse sites is de encryptie van KD nagra2 al tijden gekraakt en via een softkey beschikbaar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 10 december 2009 Delen Geplaatst: 10 december 2009 jaahaahaa tijden gekraakt geleden. ciao Rock The Casbah Rachid Taha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satsean Geplaatst: 10 december 2009 Delen Geplaatst: 10 december 2009 Kd duitsland kabel. Voor kopstations gaat open met een Dm 800 nabilo softcam werkt in CCcam. I dream dream dreaming800 S/C met sundtek Usb stick,8000 2xS /C/T/ Hdd/NasDiverse schotels Draaibaar,Vast en Wave Frontier T90 met Emp16/1 switch Draaibare Deltastar 120 in nieuwstaat met Invertum flens lnb Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuupje_nl Geplaatst: 10 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2009 En met een DM7000 icm CCCam is dat dan ook mogelijk? Ik heb alle bestanden in de juiste mappen maar het blijft zwart? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satsean Geplaatst: 10 december 2009 Delen Geplaatst: 10 december 2009 neen heeft een s1 tuner I dream dream dreaming800 S/C met sundtek Usb stick,8000 2xS /C/T/ Hdd/NasDiverse schotels Draaibaar,Vast en Wave Frontier T90 met Emp16/1 switch Draaibare Deltastar 120 in nieuwstaat met Invertum flens lnb Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuupje_nl Geplaatst: 10 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2009 Ok bedankt, dan ga ik het op mijn DM800 proberen. Heb daar wel een pli image op staan maar met de juist key en cam in de juiste mappen zou het ook moeten lukken denk ik dan... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satsean Geplaatst: 10 december 2009 Delen Geplaatst: 10 december 2009 klopt gaat ook met Pli Open of Jade diverse emu cams ondersteunen nog met de juiste softcam.conf in var/keys zou het moeten lukken I dream dream dreaming800 S/C met sundtek Usb stick,8000 2xS /C/T/ Hdd/NasDiverse schotels Draaibaar,Vast en Wave Frontier T90 met Emp16/1 switch Draaibare Deltastar 120 in nieuwstaat met Invertum flens lnb Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
paardengek Geplaatst: 10 december 2009 Delen Geplaatst: 10 december 2009 Zullen we dit maar sluiten ? Keys etc. is een minder legale manier tot kijken. En je weet het, illegale zaken doen we niet op sat4all ! Door veel lezen en prutsen kom je er wel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten