vGnp Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Origineel bericht van: pukje Ik heb eens moeten spelen met zo een 430mhz zendertje resultaat niemand kon meer op de parkeerplaats zijn auto open krijgen. Ik natuurlijk lachen Dat komt soms ook zomaar voor: Linkje vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
pukje Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Ik betwijfel of dat zo is ,in de auto zit een stomme ontvanger en in de sleutel een zendertje die altijd de zelfde sleutel verzend.
Gast Kimble Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Gelukkig kan ik de auto nog altijd met de sleutel openmaken. Mijn startonderbreker zit in de sleutel (RFID) en de cdv is een kastje met open/close knoppen. Dus als ik het goed lees dan kan je tijdens het rijden spontaan je deuren op slot schieten in de "Blackspots". Bij mij gaan de deuren automatisch op slot als je harder rijdt dan 20 kmp/h. Maar dat zit er standaard in en heeft niks met RF/IR te maken.
DeBeek Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Origineel bericht van: pukje Ik betwijfel of dat zo is ,in de auto zit een stomme ontvanger en in de sleutel een zendertje die altijd de zelfde sleutel verzend. Niet helemaal waar, Als ik mijn auto afsluit met de AB van mijn huidige sleutel, en dan naar huis loop en de reserve sleutel pak (ook met AB) werkt deze dus niet. Moet dan handmatig de deur openen en de sleutel synchroniseren. Maw, de code verandert iedere keer.
theparasol Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Origineel bericht van: pukje Ik betwijfel of dat zo is ,in de auto zit een stomme ontvanger en in de sleutel een zendertje die altijd de zelfde sleutel verzend. Ongetwijfeld toegepast bij oudere of goedkope generaties
POLAKS Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Dat synchroniseren/inleren moest ik ook nadat ik de batterij van de AB heb vervangen. In mijn geval dus ook wisselende code.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen