Tonskidutch Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 Pay-TV-Abschottung nach Ländern auf dem Prüfstand --- Pay-TV monopool per Nationaliteit op de testbank ?mag je buitenlandse abonnementen in de EU legaal gebruiken? door toedoen van een volhardende mevrouw die een PUB (café) in UK heeft en haar NOVA abo (grieks paytv kaartje) die ze boven de UK-sky kaartjes verkoos wegens de kosten kwam alles aan het rollen en uiteindelijk voor het europees hof er werd dus besloten in dat specifiek geval dat de voorheen dichtgetimmerde licentie contracten met providers en leveranciers per natie niet conform europees recht zijn dus mevrouw de café eigenaresse kan haar griekse nova kaart in UK gebruiken is een precedent en dus zullen vele andere grenzen in PAY-TV europa vallen. duitse website nieuws dus mijn favoriete PAY-TV kaartje kan ik eindelijk ook vanuit hier abonneren en ben legaal dus goede concurentie in het verschiet opdat PAY-TV betaalbaarder en kwalitatief beter wordt ciao True North Rebekka Bakken
Simian-Raticus Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 Dat is idd intressant nieuws. Maar ik vraag me af wat voor een effect dat heeft uiteindelijk. Dreambox 800HD / Topfield 7700HSCI / Technisat Multytenne
Tonskidutch Geplaatst: 10 december 2009 Auteur Geplaatst: 10 december 2009 geen roddels en geen vragen staat er nog bij dit subforum effekt zal het moeten hebben zelfs voor de roaming kosten van je mobiel telefoon. ciao True North Rebekka Bakken
Pjotrb Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 Onze hoop is gevestigd op Nelie Smit. Dit gaat daar straks over en wie weet dat ze er wat aan gaat doen. 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
Gast dj33333 Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 ze moeten toch blij zijn met nieuwe klanten extra in komst waarom dan zo moeilijke doen als nova of sky. groeten dj
Amager95 Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch Pay-TV-Abschottung nach Ländern auf dem Prüfstand --- Pay-TV monopool per Nationaliteit op de testbank ?mag je buitenlandse abonnementen in de EU legaal gebruiken? door toedoen van een volhardende mevrouw die een PUB (café) in UK heeft en haar NOVA abo (grieks paytv kaartje) die ze boven de UK-sky kaartjes verkoos wegens de kosten kwam alles aan het rollen en uiteindelijk voor het europees hof er werd dus besloten in dat specifiek geval dat de voorheen dichtgetimmerde licentie contracten met providers en leveranciers per natie niet conform europees recht zijn dus mevrouw de café eigenaresse kan haar griekse nova kaart in UK gebruiken is een precedent en dus zullen vele andere grenzen in PAY-TV europa vallen.duitse website nieuws dus mijn favoriete PAY-TV kaartje kan ik eindelijk ook vanuit hier abonneren en ben legaal dus goede concurentie in het verschiet opdat PAY-TV betaalbaarder en kwalitatief beter wordt ciao interessant bericht bedankt voor het posten er van
jalu Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch geen roddels en geen vragen staat er nog bij dit subforum effekt zal het moeten hebben zelfs voor de roaming kosten van je mobiel telefoon. ciao Even voor de duidelijkheid: er is nog geen uitspraak, die volgt pas in 2010. DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB
leo1949 Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 Die uitspraak is helemaal niet belangrijk want het europees hof heeft helemaal niks in te brengen. Daar is een hogere wetgevende macht voor die dit regeld en die zit in Hollywood. Als we denken daar tegen in te kunnen gaan zit je mooi mis we worden dan gewoon opgescheept met een systeem zoals spotbeam en dan is het gewoon afgelopen. Je kan je kaartje dan wel mee nemen maar als je 10 kilometer de grens over bent is het sat signaal al weg Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
mebo870 Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 Zou dat niet de reden zijn waarom spot beams beginnen op te duiken. Misschien mag binnekort alles wel in het grote Europa maar dan moet je het wel kunnen ontvangen. The key to happiness. Stay away from idiots
guykers Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Origineel bericht van: leo1949 Die uitspraak is helemaal niet belangrijk want het europees hof heeft helemaal niks in te brengen. Daar is een hogere wetgevende macht voor die dit regeld en die zit in Hollywood. Het gaat hier om europese (voetbal-)rechten. Betekend wel dat straks de rechten niet meer goedkoper naar buitenlandse providers verkocht kunnen worden, daar de binnenlandse provider daar bezwaar tegen gaat maken, dus goedkoper gaat het er niet op worden. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
alx Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch geen roddels en geen vragen staat er nog bij dit subforum Waarschijnljk wordt bedoeld: dat topicstarters geen vragen mogen stellen als onderwerp. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
pukje Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 Origineel bericht van: leo1949 Die uitspraak is helemaal niet belangrijk want het europees hof heeft helemaal niks in te brengen. Daar is een hogere wetgevende macht voor die dit regeld en die zit in Hollywood. HAHA moet ik even lachen ,dat dacht miki soft ook ,en verder staat staat Hollywood sowieso op kiepen. Ben in iedergeval blij dat ik in B legeel verder naar CD mag kijken ,maar hoe zit het met de B auteurs rechten die betaal ik nog via de kabel maar die ga ik opdoeken.
sathopper Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 Origineel bericht van: leo1949 met een systeem zoals spotbeam en dan is het gewoon afgelopen. Je kan je kaartje dan wel mee nemen maar als je 10 kilometer de grens over bent is het sat signaal al weg Het zou zeker een manier om het ontvangst gebied te verkleinen maar dat het 10km over de grens over zou zijn is nog een hele uitdaging die volgens mij onmogelijk is. Neem BBC die is toch ook nog in een groot deel van Nederland te ontvangen!
leo1949 Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 Die BBC zender zou in Alkmaar al niet meer te ontvangen zijn als spotbeam word ingevoerd. Aan de belgische kust zou het met een flinke schotel nog kunnen lukken Die 10 km kan overtrokken zijn maar kijk eens bij de canarische eilanden hoe klein ze een footprint kunnen maken. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Tonskidutch Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Geplaatst: 16 december 2009 heb je die afbeelding zelf gemaakt ? griezelig hoor. ciao True North Rebekka Bakken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen