Elwin Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 Volgende week vrijdag begint weer het 3FM-radio-evenement 'Serious Request', dit jaar in Groningen. De afgelopen jaren heb ik lichtelijk verslavend de webcam gevolgd via de website. Is, net als vorig jaar, ook dit jaar weer 101.tv (dus Serious Request) te zien via het Nederland 24-kanaal? Ik heb nu een Themapakket dus kan Nederland 24 ontvangen...
Zilverster Geplaatst: 24 december 2009 Geplaatst: 24 december 2009 @Elwin, Citaat: Ik heb nu een Themapakket dus kan Nederland 24 ontvangen... Dan ga ik er vanuit dat je de afgelopen dagen net zo genoten hebt als ik .............., jammer dat het weer voorbij is. Vanavond heerlijk zitten swingen bij het slopt optreden van de groep Kane met een geweldig goed geluid. En eeehhhh, wat een leuk bedrag wat binnen gekomen is . Gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Elwin Geplaatst: 25 december 2009 Auteur Geplaatst: 25 december 2009 Zeker! Ik heb alles gevolgd via 101.tv en via 3FM.nl, geweldige actie. Gerard Ekdom is mijn favoriet!
Zilverster Geplaatst: 25 december 2009 Geplaatst: 25 december 2009 @Elwin, Zeker, Gerard moet blijven ............. Is wel even afkikken vandaag . Gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Elwin Geplaatst: 25 december 2009 Auteur Geplaatst: 25 december 2009 Valt mee, hier gaat ie nu over op de Top 2000 op Radio 2. Dat is dan weer te volgen op Cultura 24, zou CDS die nog gauw kunnen overzetten op Nederland 24?
Ou-Tannu Geplaatst: 25 december 2009 Geplaatst: 25 december 2009 t wordt gewoon tijd dat nederland 24 er uit gaat en ALLE zenders normaal beschikbaar komen Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Elwin Geplaatst: 25 december 2009 Auteur Geplaatst: 25 december 2009 Inderdaad! Het is altijd maar afwachten of we die zender kunnen bekijken. 101.tv is verder niet erg interessant, meer zuipende en snuivende jongeren dan leuke programma's. Laatst was er op Nederland 24 de zender Hilversum Best, dat vond ik een hele leuke zender. Die mag wel in het CDS-pakket komen. Er komt 1 maart een plek vrij toch, als Nederland 24 verdwijnt? Of wordt die gebruikt voor Nederland 2 of 3 HD?
Elwin Geplaatst: 25 december 2009 Auteur Geplaatst: 25 december 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: Elwin Zeker! Ik heb alles gevolgd via 101.tv en via 3FM.nl, geweldige actie. Gerard Ekdom is mijn favoriet! Tjonge tjonge zeg dat je op die kerel valt, geef mij dan toch maar die ouwe Patricia Paay in der blootje Dat zeg ik toch niet? De beste/leukste DJ van Serious Request dit jaar was gewoon Ekdom. De mooiste was uiteraard Annemieke, maar dat was wel duidelijk toch?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen