Ga naar inhoud


Serious Request 2009: ook via de satelliet?


Elwin

Aanbevolen berichten

Volgende week vrijdag begint weer het 3FM-radio-evenement 'Serious Request', dit jaar in Groningen. De afgelopen jaren heb ik lichtelijk verslavend de webcam gevolgd via de website.

 

Is, net als vorig jaar, ook dit jaar weer 101.tv (dus Serious Request) te zien via het Nederland 24-kanaal? Ik heb nu een Themapakket dus kan Nederland 24 ontvangen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@Elwin,

 

Citaat:
Ik heb nu een Themapakket dus kan Nederland 24 ontvangen...

 

 

Dan ga ik er vanuit dat je de afgelopen dagen net zo genoten hebt als ik laugh .............., jammer dat het weer voorbij is.

 

 

Vanavond heerlijk zitten swingen bij het slopt optreden van de groep Kane met een geweldig goed geluid.

 

En eeehhhh, wat een leuk bedrag wat binnen gekomen is cool .

 

 

Gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad! Het is altijd maar afwachten of we die zender kunnen bekijken. 101.tv is verder niet erg interessant, meer zuipende en snuivende jongeren dan leuke programma's.

 

Laatst was er op Nederland 24 de zender Hilversum Best, dat vond ik een hele leuke zender. Die mag wel in het CDS-pakket komen. Er komt 1 maart een plek vrij toch, als Nederland 24 verdwijnt? Of wordt die gebruikt voor Nederland 2 of 3 HD?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Elwin
Zeker! Ik heb alles gevolgd via 101.tv en via 3FM.nl, geweldige actie. Gerard Ekdom is mijn favoriet! laugh

Tjonge tjonge zeg dat je op die kerel valt, geef mij dan toch maar die ouwe Patricia Paay in der blootje sick


Dat zeg ik toch niet? :D De beste/leukste DJ van Serious Request dit jaar was gewoon Ekdom. De mooiste was uiteraard Annemieke, maar dat was wel duidelijk toch? :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...