Gast portosat Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Zijn er mensen die de CAIWAY kaart werkend hebben gekregen op de dreambox. Neem even contact met mij op.
Tonskidutch Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 no way ciao Second Life Mungo Parker
Gast portosat Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Dit is helaas onjuist. De CAIW kaart werkt wel degelijk op een dreambox en meer.. XAU
Extreme001 Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 werkt hier... zorg ervoor dat de goede camkey en camdata erin zit
Tonskidutch Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 oké. dacht de hele riedel te hebben gelezen en de laatste gegevens bleken over ci+ te gaan, dus daarom dacht ik dat er een nieuwe methode was die niet meer kan op de dreambox... dan (na andere berichten ook te hebben gelezen) zou je kunnen stellen newcs zal werken vragen naar pm is overigens niet geoorloofd. ciao Second Life Mungo Parker
Gast portosat Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Sorry voor het vragen naar een PM. Tevens maak ik op mijn dreambox alleen gebruik van cccam.
FvW Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Hi, Nu heb ik al een heeeeeele hoop camkey's en andere meuk in mijn config gehad, maar de volgende Caiway kaart krijg ik niet aan de praat, met geen enkele versie van Ccam en combinatie van Ccam en Cardserver: Caid: 606 Start nummer: 4023 Wie o wie zou hier zijn config, met camkey regel, kunnen plaatsen die deze kaart, met dit nummer, werkend heeft ?????? Nagenoeg alle op dit forum geschreven camkey's en andere toevoegingen al geprobeerd. Ik ben een hoop dank verschuldigd aan degene met de oplossing !! Alvast bedankt,
Zilverster Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 @FvW, Citaat: maar de volgende Caiway kaart krijg ik niet aan de praat, met geen enkele versie van Ccam Probeer eens CCcam versie 2.0.5, zonder config ( cfg instellingen ), gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen