Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

misschien een domme vraag,als ik via mijn satontvanger naar een radiozender luister en ik heb geen beeld op mijn hd-tv kan het lcd scherm dan inbranden?

mvg henry

Geplaatst:

jawel , het kan ook bij lcd , daarom zijn er sommigen zelfs uitgerust met een slim bewakingprogram dat kijkt waar het zenderlogo staat hier een kleine aanpassing doet ( verschuiving ) zodat het zenderlogo niet steeds op dezelfde plaats staat , best is dus je decoder audio uitgang op een versterker te zetten ( klinkt meestal beter ook )

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Geplaatst:

de meeste decoders geven wel een menu in de radio stand ( dat stil staat ) op het scherm - hij zegt wel geen beeld op het scherm maar ik vermoed dat hij bedoeld geen bewegend beeld

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Geplaatst:

klopt bij mij ook,alleen bij internet stations of mp3 kan ik osd geloof ik niet verbergen op mijn dreambox.dus als het beeld helemaal zwart is hoef ik niet bang te zijn voor inbranden van het scherm?

Geplaatst:

Wordt wel een dure radio dan.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Als je van plan bent om via de decoder een lange tijd van radio/muziek stations te gaan genieten..moet je absoluut niet het LCD of Plasmascherm ingeschakeld laten..dit komt de levensduur echt niet ten goede.

gewoon een versterker of PC audiosetje van 20 Euro.. voldoet vaak nog beter dan die kleine speakers van het LCD scherm.

groeten van Snurker sleep

( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)

Geplaatst:

klopt ik heb hier een speaker set van logitech aangesloten klinkt echt super wil deze toch aangesloten houden op de tv omdat ik ook naar de kabel kijk,het geluid van de speakers van de tv is heel erg slecht.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen