guppie3 Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Hallo allemaal, Ik heb zelf nu E2 via USB lopen en incubuscamd loopt prima maar kan niet gelijktijdig gedecodeerde kanalen kijken en opnemen (is bekend in deze image) Wie heeft er ervaring met een andere image waarbij incubuscamd eveneens soepel draait en ook kan worden opgenomen van gedecodeerde kanalen? Als dat lukt ben ik helemaal happy. Groetjes,salutations,greetings. Vu+ Duo 1.5TB Xtrend 6000HD DM500S
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 dan zul je toch dag moeten zeggen tegen E2 je komt dan terug te vallen op SIF of NLB
guppie3 Geplaatst: 12 december 2009 Auteur Geplaatst: 12 december 2009 Heb je incubuscamd onder nlb dan wel goed draaiend? Bij lootp hij elke keer vast. Groetjes,salutations,greetings. Vu+ Duo 1.5TB Xtrend 6000HD DM500S
Bigbrothers2000 Geplaatst: 13 december 2009 Geplaatst: 13 december 2009 incubuscamd is waardeloos, zelfs in mijn eigen netwerk hangt die steeds, je kan niet fatsoenlijk tv kijken, met mgcamd alles soepeltjes, alleen mijn probleem is bij mgcamd krijg ik geen dvb subtitles door, wel met incubuscamd maar dan steeds hangende beelden mvg
CB1 Geplaatst: 14 december 2009 Geplaatst: 14 december 2009 heb hier nlb draaien met incubuscamd 0.95 loopt nooit vast en connect met newcs en CCcam tegelijk. Ik heb een sat en een kabeltuner in mijn box. Opnemen van sat en kabel kijken gaat uitstekend alleen kabel opnemen en sat kijken gaat mis. Ik denk dat het komt omdat opnemen met Cccam wel goed gaat alleen andersom niet. Verder goed tevreden. Gr Cb1
guppie3 Geplaatst: 17 december 2009 Auteur Geplaatst: 17 december 2009 welke image van NLB heb je draaien en kun je ook zonder problemen goed opnemen met beide tuners ? Groetjes,salutations,greetings. Vu+ Duo 1.5TB Xtrend 6000HD DM500S
CB1 Geplaatst: 20 december 2009 Geplaatst: 20 december 2009 Ik heb draaien NLB10513 met incubuscamd095. Ik kan opnemen van sat (tuner 1) en kijken van kabel (tuner 2). Ik kan niet opnemen van kabel want dan loopt de boel vast. Ik verwijt dit aan dat kabel op newcs (newcamd protocol) draait. Ik neem dus altijd van sat op en kijk via kabel. Tussen kerst en oud en nieuw ga ik mijn newcs omwisselen voor CCcam. Even kijken of dan ook kabel wil opnemen. Maar tot zo ver loopt het wel goed. Gr Cb1
-=[J-J]=- Geplaatst: 20 december 2009 Geplaatst: 20 december 2009 Hoi ik ben net nieuw in de wereld van de CardSharing en ben aan de slag gegaan met NLB op basis van de laaste release van AB-COM.(r11102). Loppt soms vast nij het wisselen van zenders, maar opnemen gaat bij mij in elk geval wel! Opnemen werkt wel, maar de rest niet. Ik wil eerst gewoon mijn CD kaart weer aan de praat krijgen voor de Nederlandstalige zenders. Later wil ik met de card sharing enkele Griekse zenders aan de praat krijgen. Voorlopig heb ik IncubusCamd Draaien, maar krijg daar niks mee aan de praat. Is er iemand die me een Kick-Start kan geven.
guppie3 Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Geplaatst: 21 december 2009 Incubus werkt goed met E2 nightly build. Gebruik die als duoboot op USB. Dan kun je NLB in flash draaien. Zelf gebuik ik de NLB 9... icm canaal digitaal kaart. Deze NLB versie is stabieler dan de latere en kun je dual receorden mits je 2 tuners hebt. De E2 kun je gebruiken voor incubuscamd alleen opnemen lukt (nog) niet. Groetjes,salutations,greetings. Vu+ Duo 1.5TB Xtrend 6000HD DM500S
-=[J-J]=- Geplaatst: 21 december 2009 Geplaatst: 21 december 2009 Bedankt voor je antwoord. Heb je een image die ik ergens op kan halen. Ik ga er vanuit, dat je dezelfde hardware hebt. Ik heb een AB-COm IpBox 9000 HD+ met 2 x DVB-S2 tuner en daar een 160 Gb harddisk bij ingebouwd.
guppie3 Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Geplaatst: 22 december 2009 Moet je kijken bij nachtfalke. Hier heb je de link naar de database. Waarschijnlijk moet je je wel eerst aanmelden. http://www.sat-ulc.eu/ Groetjes,salutations,greetings. Vu+ Duo 1.5TB Xtrend 6000HD DM500S
-=[J-J]=- Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 He bedankt, hier staat echt alles op. Ik was nig niet in Duitsland gaan zoeken. Ik ga Enigma 2 Nightly build 7.0 installeren en laat nog wel even weten hoe het is afgelopen. Er staan ook aarfig wat posts van guppie1, ben jij dat? Greetingz J-J
guppie3 Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Geplaatst: 23 december 2009 Si Groetjes,salutations,greetings. Vu+ Duo 1.5TB Xtrend 6000HD DM500S
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen