Lexy Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Hoi satters, telkens als ik mijn Windows 7 opstart komt de bibliotheek tevoorschijn. Heeft iemand een tip hoe ik dat kan voorkomen Alvast bedankt hoor Lexy Mocht ik perfect zijn... wat deed ik hier dan ? SAB Explorer Pvr - Sab Ultimate HD - Triax 80 - TVV-module - X-cam
Sjattuh Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 Wat bedoel je met de bibliotheek??? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast hummiesat Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 Vraag ik me ook af. Hier opent de bibliotheek steevast, met uitzondering van maandag, iedere dag om 11:00.
Lexy Geplaatst: 14 december 2009 Auteur Geplaatst: 14 december 2009 ik bedoel de mediabibliotheek, die opent steeds bij het opstarten van windows 7 Mocht ik perfect zijn... wat deed ik hier dan ? SAB Explorer Pvr - Sab Ultimate HD - Triax 80 - TVV-module - X-cam
Gast hummiesat Geplaatst: 14 december 2009 Geplaatst: 14 december 2009 Heb je de settings van Mediaplayer al bekeken? Of die van Media Center?
Lexy Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Geplaatst: 22 december 2009 ik kan niets vinden daar Mocht ik perfect zijn... wat deed ik hier dan ? SAB Explorer Pvr - Sab Ultimate HD - Triax 80 - TVV-module - X-cam
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen