Gast Pedro Newbie Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Ik zag zojuist dat er OTA een nieuwe firmware klaar staat. Iemand die er al iets over kan vertellen? Bij de importeur staat de firmware nog niet op de site dus ook geen changelog. Heeft een van de betatesters deze versie digitaal beschikbaar en een changelog?
kristofpoppe Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 Ik heb deze vannacht nog binnen gehaald en geactiveerd, maar zie op het eerste zicht geen grote veranderingen in de menus en dergelijke.
Homer Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 Op dit ogenblik aan het downloaden, neem ongeveer een 35 min in beslag! Homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Gast Invertist Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 Origineel bericht van: Pedro Newbie Heeft een van de betatesters deze versie digitaal beschikbaar en een changelog? Ja, ik heb hem als bestand. Als iemand die hebben wil, moet hij even zijn e-mail adres doorgeven. Een echte changelog is er niet: er schijnt een klein, zelden voorkomend probleempje te zijn opgelost. Ik heb de afgelopen dagen met de .104 een oud probleem ondervonden: zwart beeld na bezoek aan de bibliotheek. Daar waren we al een tijdje van af. Ik houd het dus (voorlopig?) maar op de .103.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 Vanmorgen vroeg ook maar even de update binnen gehaald, wat over de sat tergend langzaam is als je de USB-stick methode gewend bent. Ik had gehoopt dat nu de zwarte schermen tijden het zappen opgelost zou zijn maar dat zit er niet in denk ik als ik Rob mag geloven. Voorlopig maar even aankijken en anders gaat de .103 er weer op. pm voor Rob
wolverine Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 Origineel bericht van: Invertist Een echte changelog is er niet: er schijnt een klein, zelden voorkomend probleempje te zijn opgelost. Ik heb de afgelopen dagen met de .104 een oud probleem ondervonden: zwart beeld na bezoek aan de bibliotheek. Daar waren we al een tijdje van af. Ik had dit met de laatste sw versie wel nog na bezoeken library en nu met de nieuwste heb ik het al even getest en ben ik dit probleem niet meer tegengekomen voorlopig, we wachten nog even af uiteraard wat de eerstkomende dagen ons brengen. Voor de rest heb ik idd ook niet echt iets zien veranderen in deze versie. VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
postduif Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Er was een klein probleem bij het tegelijk starten van twee opnames. Dit zou opgelost zijn. Dit komt van de Importeur v. 104 gr. ger Homecast hs 9000 cicd pvr 500gb -Triax 78-4x Lnb twin -2x Diseq -Astra 1-Astra 23-Astra 28-Hotbird
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Toch vreemd dat bij de importeur nog niets op de site staat en volgens de site zou .103 de laatste versie zijn die ook op de satelliet staat.
postduif Geplaatst: 20 december 2009 Geplaatst: 20 december 2009 Dit komt van de Importeur. Dat moet ik nog even regelen. Echter heb ik even andere prioriteiten zo vlak voor de kerst... Ik probeer, zoals elk jaar, zoveel mogelijk reparaties vóór de kerst bij de klanten terug te krijgen. Met citaat antwoorden Homecast hs 9000 cicd pvr 500gb -Triax 78-4x Lnb twin -2x Diseq -Astra 1-Astra 23-Astra 28-Hotbird
postduif Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Zip 804 staat bij Importeur 214.104 Homecast hs 9000 cicd pvr 500gb -Triax 78-4x Lnb twin -2x Diseq -Astra 1-Astra 23-Astra 28-Hotbird
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Thanks, inderdaad maar een hele kleine fix volgens de changelog.
JosFop4Sat Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Het zijn de kleine dingen die het doen, zouden Saskia en Serge zeggen. Het is maar even de vraag of er nog andere kleine dingetjes erbij komen. Zijn er al onhebbelijkheden van onze dame in combinatie met deze fw ontdekt? You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Gast jjmbuist1 Geplaatst: 24 december 2009 Geplaatst: 24 december 2009 ik heb de 104 via de sat gedownload langzaam maar hij komt er wel.Heb via de schakelaar de sat uit en aan gezet, alles werkt behalve de timeshift, die gaat wel lopen maar wanneer ik hem wil afspelen blijft hij op het eerste beeld hangen, in de library geeft hij dan nul seconde aan. iemand een idee heb ik iets vergeten.
Jan Ambers Geplaatst: 24 december 2009 Geplaatst: 24 december 2009 Is ondertussen het draaien van de harde schijf in standby geregeld? Moet eerlijk zeggen heb het toestel lang in de doos laten staan...
JosFop4Sat Geplaatst: 24 december 2009 Geplaatst: 24 december 2009 Zolang deze in de doos staat, kan de harde schijf ook niet draaien. Dat draaien in stand-by is typisch een geval van een file-system error, die soms voorkomt (afkloppen, ik heb er al een half jaar geen last van gehad). Het lijkt mij te ontstaan door de manier waarop de schijf volgeschreven wordt, bedacht door STMicroelectronics. FTA zal daar weinig aan (kunnen) doen, er zal sowieso geen grote verandering in de firmware meer gedaan worden. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen