Gast Invertist Geplaatst: 7 januari 2010 Delen Geplaatst: 7 januari 2010 Origineel bericht van: Homer .....dus had ik die even gevraagd aan de importeur! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Invertist Geplaatst: 11 januari 2010 Delen Geplaatst: 11 januari 2010 Origineel bericht van: Invertist Origineel bericht van: JosFop4Sat Ik verdenk de makers van de software er dan ook van dat ze selftuning gebruiken i.c.m. de CAM. Origineel bericht van: JosFop4Sat Op zichzelf mooi, maar het lijkt erop dat telkens na enkele weken dit tegen zichzelf gaat werken, dus nu even duimen. Ik duim weer (da's wel heel lang geleden!). Het duimen heeft niet geholpen (is trouwens ook geen gezicht voor zo'n oude vent....): de zwarte schermen zijn weer terug. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JosFop4Sat Geplaatst: 11 januari 2010 Delen Geplaatst: 11 januari 2010 Ik weet niet hoelang jij de Seca III kaart inmiddels hebt, maar bij mij is het daarme begonnen, ook bij v.103. Oké, de dame had wel vaker last van een blackout, maar nu weet je gewoon wanneer. Vanuit stand-by tijdens 1 of 2 opnames, of lekker veel weggooien (vooral gecodeerd materiaal) in de library en dan 'back to live'. Ze is dan ook al bijna 4 jaar oud, misschien iets teveel omhanden? You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Invertist Geplaatst: 12 januari 2010 Delen Geplaatst: 12 januari 2010 Ik heb de SECA-3 kaart ook met de .103 gebruikt (zij het niet zo lang), en daarmee heb ik geen problemen ondervonden. Het is bij mij pas met de .104 begonnen. Ik be tussendoor ook nog even teruggegaan naar de .103: die was toen ook weer probleemloos. Vanochtend was het helemaal mis: normaal gesproken is het bij zwart beeld voldoende de CAM even te verwijderen, nu moest ik zelfs rebooten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Homer Geplaatst: 12 januari 2010 Delen Geplaatst: 12 januari 2010 Hallo, De cam alleen uitnemen help voor geen kanten meer, enkel een reboot van die doos brengt terug beeld op het scherm! homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vladimirke Geplaatst: 12 januari 2010 Delen Geplaatst: 12 januari 2010 Homer, maak eens de coaxkabels los aan de ontvanger en trek de stekker eens een half uurtje uit het stopcontact. Hare stijfkoppigheid hier heeft daarna haar streken laten varen. Al heeft iedereen van ons blijkbaar een exemplaar dat ondanks onze goede zorgen z'n eigen gangetje gaat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Homer Geplaatst: 13 januari 2010 Delen Geplaatst: 13 januari 2010 Hallo, De ontvanger al meerdere malen zonder stroom gezet en dit toch zeker voor 15 uur de stekker eruit genomen! De coax kabel nog niet verwijderd. Ik maak mij niet veel zorgen meer, heb een nieuwe ontvanger besteld! homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Invertist Geplaatst: 13 januari 2010 Delen Geplaatst: 13 januari 2010 Origineel bericht van: Homer Ik maak mij niet veel zorgen meer, heb een nieuwe ontvanger besteld! ...... in de hoop dat het aan de ontvanger ligt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vladimirke Geplaatst: 13 januari 2010 Delen Geplaatst: 13 januari 2010 Origineel bericht van: Homer ..., heb een nieuwe ontvanger besteld! homer Overloper! Ik volg die andere ontvanger ook met de grootste aandacht. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Invertist Geplaatst: 13 januari 2010 Delen Geplaatst: 13 januari 2010 Origineel bericht van: vladimirke Overloper! Ik ben ook aan het overlopen. Hoewel: het zal wel een soort bigamie worden: een beetje trouw blijven aan de ene en ook gebruik maken van de andere (VU+ zal wel staan voor "Déja vu") Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vladimirke Geplaatst: 13 januari 2010 Delen Geplaatst: 13 januari 2010 Origineel bericht van: Invertist Origineel bericht van: vladimirke Overloper! Ik ben ook aan het overlopen. Ja, ik heb je vragen wel gelezen en eerlijkshalve moet ik toegeven dat die VU+ me ook wel aanstaat. Ben alleen effe de kat uit de boom aan het kijken zolang er enkele kleine dingen nog opgelost moeten worden. En over enkele kleine tekortkomingen weten we het met de Inverto intussen wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Homer Geplaatst: 13 januari 2010 Delen Geplaatst: 13 januari 2010 Origineel bericht van: vladimirke Overloper! Ja ik weet het, maar teveel is teveel ! De vrouw des huize kijkte mij al boos aan en kon hett niet meer aan om te wachten ! Nogal zwak van hart en geweten ! groeten homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marah Geplaatst: 13 januari 2010 Delen Geplaatst: 13 januari 2010 Origineel bericht van: Homer Hallo, heb een nieuwe ontvanger besteld! homer VU+? staat dit voor iets als En???a2 en iets met HD en Linux? - Moeten de LNB's dan ook HD zijn? - Is er dan een andere switch nodig? - Kan die ook zoals de inverto 1x kijken en 2x opnemen? - Is overzetten via USB sneller dan bij inverto? - Als dit een volledige nieuwe twin-ontvanger is, hoe zeker bent u dan dat die beter is? Triax 80cm, 2 LNB, SmarDTV Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Invertist Geplaatst: 13 januari 2010 Delen Geplaatst: 13 januari 2010 Origineel bericht van: marah VU+? Kijk even bij "overige ontvangers", daar kan je een hoop lezen (leren?). In het Inverto-deel hoort dit niet thuis. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JosFop4Sat Geplaatst: 13 januari 2010 Delen Geplaatst: 13 januari 2010 Hé, zo stuur je wel iedereen weg. Ben ik straks hier nog alleen.......... You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen