Ga naar inhoud

[DM800HD] Nieuw maar discutabel

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Net een DM800 binnengekregen voor familie.

Dit is de 2e originele DM800 waar ik wat mee probeer. De eerste is retour gegaan naar de leverancier, omdat hij niet doorbootte (nu niet, dan niet, nooit niet). Nu de 2e: Originele image boot goed, Pli Jade3 blijft eerst een aantal maal hangen. start nu net door.

Maar nu komt het:

Door het gefrummel met de adapterplug (de scart zit grandioos in de weg) zie ik het voorpaneeltje goed:

Het DREAMBOX logootje zit er op de kop opgeplakt!

O, o, o.....

Groeten,

Macaco

Geplaatst:

de scartkabels zijn er ook in flatcable versie dus die belemmeren je aansluitingen niet

dat logo is raar maar stomme fouten komen niet altijd aan het licht bij de eindcontrole

bij twijfel ga je zoals alfadude schrijft retour winkel

maar je kunt ook op andere punten controleren (de sd kaart inside)

check images

ciao

Vienna

Ultravox

Geplaatst:

Probleem met booten heb ik ook gehad. Bij mij werd dit veroorzaakt door een bug met DHCP. Met een vast IP adres nooit meer problemen gehad met booten.

SimCat

ET9000 Open PLI

DM800 Open PLI

DM500 Open PLI

Visiosat Astra 1+2+3

Geplaatst:

Hallo,

Het is zeker een originele, voldoet overal aan.

De scart kabel gebruik ik nu nog, maar deze ontvanger is voor mijn vader en hij zal de DVI kabel gebruiken.

Toch wel grappig, dat het logo omgekeerd is. Ik denk erover een foto aan DMM te sturen, kunnen ze er beter op letten. Ik had nog nooit zoiets gezien, hihi. Doet me allemaal dingen bedenken: embleem op de auto omgedraaid, of Sony op de TV op de kop, hihi. Het is toch echt iets waar op gelet moet worden.

Ik dacht ook: de originele herken je aan het logo dat op de kop zit.

Zo, nu mijn nieuwe DM8000 testen, ben beniewd.

Groeten,

Geplaatst:

Dat is toch niet normaal voor een product wat zo veel moet kosten dan mogen ze toch wel het logo recht kunnen plaatsen of niet soms.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Zit dat plakkertje niet gewoon los en heeft iemand dat per ongeluk niet verkeerd om terug geplaatst.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen