Macaco Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Net een DM800 binnengekregen voor familie. Dit is de 2e originele DM800 waar ik wat mee probeer. De eerste is retour gegaan naar de leverancier, omdat hij niet doorbootte (nu niet, dan niet, nooit niet). Nu de 2e: Originele image boot goed, Pli Jade3 blijft eerst een aantal maal hangen. start nu net door. Maar nu komt het: Door het gefrummel met de adapterplug (de scart zit grandioos in de weg) zie ik het voorpaneeltje goed: Het DREAMBOX logootje zit er op de kop opgeplakt! O, o, o..... Groeten, Macaco
alfadude Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 Als je twijfelt ga je er toch gewoon mee terug naar de leverancier? Quo signo nata es?
Littlesat Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 Probeer eens OpenPli. Hier zit inmiddels een fix in voor als de dreambox niet door boot. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Tonskidutch Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 de scartkabels zijn er ook in flatcable versie dus die belemmeren je aansluitingen niet dat logo is raar maar stomme fouten komen niet altijd aan het licht bij de eindcontrole bij twijfel ga je zoals alfadude schrijft retour winkel maar je kunt ook op andere punten controleren (de sd kaart inside) check images ciao Vienna Ultravox
simcat Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 Probleem met booten heb ik ook gehad. Bij mij werd dit veroorzaakt door een bug met DHCP. Met een vast IP adres nooit meer problemen gehad met booten. SimCat ET9000 Open PLI DM800 Open PLI DM500 Open PLI Visiosat Astra 1+2+3
Macaco Geplaatst: 12 december 2009 Auteur Geplaatst: 12 december 2009 Hallo, Het is zeker een originele, voldoet overal aan. De scart kabel gebruik ik nu nog, maar deze ontvanger is voor mijn vader en hij zal de DVI kabel gebruiken. Toch wel grappig, dat het logo omgekeerd is. Ik denk erover een foto aan DMM te sturen, kunnen ze er beter op letten. Ik had nog nooit zoiets gezien, hihi. Doet me allemaal dingen bedenken: embleem op de auto omgedraaid, of Sony op de TV op de kop, hihi. Het is toch echt iets waar op gelet moet worden. Ik dacht ook: de originele herken je aan het logo dat op de kop zit. Zo, nu mijn nieuwe DM8000 testen, ben beniewd. Groeten,
mereltje Geplaatst: 13 december 2009 Geplaatst: 13 december 2009 Wij willen dat foto,tje ook wel zien Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Macaco Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Geplaatst: 13 december 2009 Hier is hij dan: Groeten, Macaco
Cobus R Geplaatst: 13 december 2009 Geplaatst: 13 december 2009 Dat is toch niet normaal voor een product wat zo veel moet kosten dan mogen ze toch wel het logo recht kunnen plaatsen of niet soms. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
theparasol Geplaatst: 13 december 2009 Geplaatst: 13 december 2009 Als het met postzegels gebeurt worden het dure collectoritems
Satdorus Geplaatst: 13 december 2009 Geplaatst: 13 december 2009 Das een collectors item. Die zijn veeeeeel geld waard man
maximus288 Geplaatst: 13 december 2009 Geplaatst: 13 december 2009 cool echt iets bijzonders VU+Duo2 Blackhole - Gigablue800ue+ vix - Visiosat Bisat g4d Astra 1/2/3/hotbird
Kowalski Geplaatst: 13 december 2009 Geplaatst: 13 december 2009 Proficiat met je omgekeerde "dreambox" Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Gast AlanS Geplaatst: 13 december 2009 Geplaatst: 13 december 2009 Zit dat plakkertje niet gewoon los en heeft iemand dat per ongeluk niet verkeerd om terug geplaatst.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen