Littlesat Geplaatst: 14 december 2009 Geplaatst: 14 december 2009 Weet je wel zeker dat het geen clone is? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Macaco Geplaatst: 14 december 2009 Auteur Geplaatst: 14 december 2009 Is zeker geen clone. Het is geen plakkertje dat los zit, maar een stukje plastic dat met twee pootjes door het klepje zit. Het logo zit niet los, maar ik heb er nog niet met geweld aan gesjord. Ik vind het in ieder geval niet de moeite waard om de ontvanger hiervoor terug te sturen, hij doet het verder wel. Macaco
bliksem Geplaatst: 14 december 2009 Geplaatst: 14 december 2009 stuur de foto na dream duitsland en ze sturen een nieuw frontje op. ik heb het eerder gezien Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
Macaco Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Geplaatst: 16 december 2009 Ik had DMM een mail gestuurd met de foto erbij. Ik kreeg het antwoord dat ik aan de achterkant van het klepje de 2 pinnetjes aan kan duwen, waarna het logo verwijderd kan worden en daarna rechtop teruggeplaatst moet worden. Dit werkte perfect, er zit dus geen lijm achter. Groeten, Macaco
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen