sjama Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 Het volgende probleem reeds verschillende keren gehad zowel op Jade als OpenPLI : Een opname loopt - Enige tijd later, terwijl de opname nog loopt, start je het afspelen van deze opname. Enige tijd later spring je over het opgenomen reclame blok. Dit gebeurt meestal de eerste twee of drie keren goed maar wanneer je naar het einde toe dit nogmaals doet dan springt het afspelen terug naar ergens het midden van de opname en kan je onmogelijk nog terug naar waar het afspelen gekomen was. Enige mogelijk is om het afspelen te stoppen en daarna hernemen en dan kan je probleemloos gaan tot waar je voorheen gekomen was. Een eerder frustrerend probleem tijdens een mooie functie. Kan hier wat aan gedaan worden ?
Oldfield Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 Dit probleem herken ik en is inderdaad extreem vervelend. Volgens mij treedt het probleem alleen op als de lopende afname nog bezig is. Zodra deze klaar is, is het probleem ook weg. Vrees echter dat de vrienden van PLi het niet zelf op kunnen lossen: ik had het namelijk ook met Gemini (4.4 als ik het mij goed herinner) en Newnigma.
mdu Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 Ja klopt newnigma2 heeft dit ook. Ik dacht dat dit kwam door het feit dat er tot dat punt was opgenomen toen ik de opname startte. Stoppen en herstarten verhelpt probleem en verlegt't "stoppunt" tot later in de opname. Dreambox DM8000SSCC Rev 1.3 2010 + 500GB Maxtor Diamondmax Philips Cineos 42PFL9703D/10, AC Ryan Mini, Yamaha RX-V667 + Canton Movie 125 MX, PS3, wat spaarlampen en een deurbel
Littlesat Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 Probeer eens de laatste OpenPli (upgrade je box) er is onlangs nog wat aangepast (drivers). Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
sjama Geplaatst: 12 december 2009 Auteur Geplaatst: 12 december 2009 Helaas, ook in de allerlaatste OpenPLI loopt het verkeerd en echt niet op het laatste van de opname, eerder zo ergens 2/3 van het opgenomen gedeelte.
Roodkapke Geplaatst: 13 december 2009 Geplaatst: 13 december 2009 Klopt, maar het heeft wat te maken met wanneer je bent gestart. Daar wil ie niet voorbij, wel met afspelen, maar niet met skippen of spoelen. Zal wel weer ergens wat fout zitten, en aangezien het ook in andere images voorkomt, zal DMM het waarschijnlijk moeten fixen. PLinux member
Bambike Geplaatst: 13 december 2009 Geplaatst: 13 december 2009 Hier werkt de dvd-speler niet meer BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000
hemertje Geplaatst: 13 december 2009 Geplaatst: 13 december 2009 Origineel bericht van: Bambike Hier werkt de dvd-speler niet meer dat is een ruim begrip! graag meer info dus, welke image, graag op details niveau aangeven wat je doet en wat de meldingen zijn DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
michel130 Geplaatst: 13 december 2009 Geplaatst: 13 december 2009 Origineel bericht van: hemertje Origineel bericht van: Bambike Hier werkt de dvd-speler niet meer dat is een ruim begrip! graag meer info dus, welke image, graag op details niveau aangeven wat je doet en wat de meldingen zijn Ik heb ook een probleempje. Ik heb iets opgenomen op de harddisk. dan spoel ik hem door, dan druk op de play toets dan springt die weer in het media menu. Dan moet ik weer op ok toets klikken, en vraagt die wil je starten waar je gebleven was. Verder gaat het spoelen wel goed. Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
hemertje Geplaatst: 13 december 2009 Geplaatst: 13 december 2009 aan allen, is dit met de OpenPli image dm800 versie van vandaag? DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
michel130 Geplaatst: 13 december 2009 Geplaatst: 13 december 2009 Origineel bericht van: hemertje aan allen, is dit met de OpenPli image dm800 versie van vandaag? Bij mij vanaf gister, ik heb net wel de update gedraaid van vandaag, maar nog niet getest. Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
sjama Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Geplaatst: 16 december 2009 vandaag nog eens een soortgelijk afspelen geprobeerd en het probleem bestaat nog altijd ...met de laatste Openpli
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen