Ga naar inhoud


5400 of 5400 Z


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik ben laatst in een winkel geweest en daar stonden twee nieuwe Humax-en. De een was een 5400Z en de andere was ,naar mijn mening, "nog een "oudere" 5400. Volgens de verkoper was er geen verschil en was de 5400 alleen een ouder model. Tot zover had ik het dus ook begrepen. Maar kan het zijn dat ik zometeen een 5400 koop ( zoals op de kast staat) en dat het technische gelijk is aan een 5400Z?

Ik vroeg of ik even op een TV naar het System ID kon kijken maar dat was op dat moment niet mogelijk.

Is het een te simpele gedachten om er vanuit te gaan dat dit een "ouwe" Humax is?

 

Al vast bedankt,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

Ik heb de 5400 irci ****** gewoon nulmodemkabeltje

Toen kwam de 5400 z ****** z-board

Nu is er de 5400 zi ****** ????????

 

Heb schijnt dat deze laatste helemaal niet meer te patchen is, wie weet meer!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien het een splinter nieuwe humax is lijkt het mij onwaarschijnlijk dat het een echt 5400 is. Deze zijn namelijk al ff niet meer te leveren. En indien wel een stuk duurder want5 bla bla bla beter..bla bla verkooppraatjes.

 

Indien het een echt 5400 is heb je wel mazzel, dat scheelt weer een hoor gezeik met patchen garantie ed.

 

Sluit hem ff aan op een tv en zorg dat je het zeker weet voordat je hem koopt!!!

 

Fred

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik weet (en heb het trouwens ook nooit anders geweten) staat het type duidelijk vermeld op het neerklapdeurtje van de ontvanger. De 5400 is al enige tijd niet meer te verkrijgen maar, zelfs al is zijn software-versie niet meer de actueelste, dan kan hij in één klap up-to-date gezet worden met de officiële humax software. Op dat moment is hij evenwaardig als een 5400Z met dien verstande dat hij ook in één klap kan gepatcht worden zonder enige interventie op het moederbord (wat niet het geval is met een nieuwe ongepatchte Z).

En krijg je zowel op de 5400 als op de 5400Z één jaar garantie (wat gebruikelijk is) loop je geen enkel risico.

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren,

 

Bedankt voor jullie reacties.

Ik ga dus maar gewoon naar die toko en vragen of ik even die Humax aan een TV-tje mag hangen, zodat ik het System ID kan bekijken.

 

Nogmaals bedankt,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...