Wildy Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 Heb een probleem met het flashen, zowel via webinterface als serieel. Hij stopt altijd tijdens het flashen, als ik het met dreamup doe en de recover bad sectors aanzet heeft hij 015 bad sector. Heeft er iemand een idee hoe dit op te lossen ? Of zou de flash defect zijn ? Is er een mogelijkheid om die flash te wissen ? Alvast bedankt. Greetz, Eddy
Wildy Geplaatst: 12 december 2009 Auteur Geplaatst: 12 december 2009 yep, zijn allemaal nfi files. Heb al een tijdje problemen met het updaten, als ik de update wou doen vanuit de image dan liep die ook altijd vast zodat ik een nieuwe flash moest doen. De laatste keer is dat gelukt met de seriële kabel. Maar nu wou ik updaten naar de openpli maar lukt langs geen kanten, stopt altijd wel ergens tijdens het flashen. Lukt ook niet met andere images hoor, heb al gemini en nabilo ook geprobeerd.
Wildy Geplaatst: 12 december 2009 Auteur Geplaatst: 12 december 2009 Bedoeld ge originele image van Dreambox zelf ?
the boss Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 Ja,bij schijnbaar onoplosbare problemen,proberen met orinele firmware van dream zelf. Werkt het dan nog niet,zal er wel iets hardwarematigs stuk zijn. Succes. Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.
Macaco Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 Ik heb dit ook al eens gehad. Op een andere pc kreeg ik hem later weer geflashed, maar bootte hij niet door. Het leek er later op dat als je hem een tijdje laat staan, hij wel weer te flashen was. Met de DMM firmware had ik precies hetzelfde. De ontvanger is daarom retour leverancier gegaan. Macaco
Wildy Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Geplaatst: 13 december 2009 Is uiteindelijk nog gelukt met de seriële aansluiting zonder netwerk. Nu hopen dat hij de updates zonder problemen neemt. Alvast bedankt voor de hulp en de info. Greetz, Eddy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen