Ambilight Geplaatst: 13 december 2009 Geplaatst: 13 december 2009 Hallo Met Bert ik ben op zoek naar een settinglijst voor de dreambox E1 waar de paardensport apart in een bouquet staat wie heeft zon lijst of wie kan met er aan helpen ik zoek me de blubber ps ik heb de laaste PLI op mijn dreambox staan groet bert Crying
Tonskidutch Geplaatst: 13 december 2009 Geplaatst: 13 december 2009 zijn er dan zoveel zenders die alleen paardensport 24 uur uitzenden? denk dat je het sneller zelf gemaakt hebt dan verder zoeken. ciao Second Life Mungo Parker
Ambilight Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Geplaatst: 13 december 2009 Het is meer de Paarden-Race waar op je kunt gokken
columbo Geplaatst: 13 december 2009 Geplaatst: 13 december 2009 En de paarden uitwerpselen kun je over uitglijden,of gebruiken om Champignon's te kweken.
paardengek Geplaatst: 13 december 2009 Geplaatst: 13 december 2009 Geen probleem ! In de bijlage settings voor enigma 1, welke niet actueel zijn, maar wel met een paardensport bouquet. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Tonskidutch Geplaatst: 13 december 2009 Geplaatst: 13 december 2009 zou paardengek niet zijn als hij echt een bouqetje ervoor heeft... volgens mij kunnen het ook enigma2 settings zijn (als je maar even toglle gebruikt onder options > save) ciao Second Life Mungo Parker
Ambilight Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Geplaatst: 13 december 2009 Fantastisch en bedank paardengek voor je lijst groet bert
paardengek Geplaatst: 14 december 2009 Geplaatst: 14 december 2009 Graag gedaan !! Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
humtopf Geplaatst: 14 december 2009 Geplaatst: 14 december 2009 hoy ik geloof dat onderstaande er ook bij horen tjk tv eutelsat 7 east en equi8 op astra 19 east grtz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen