Ga naar inhoud

Hoe te zien, of software geschikt is voor Windows 7 64 bit voor de installatie

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Hoe is in te zien, of software geschikt is voor Windows 7 64 bit

voor het te installeren.

Staat niet op de software, en of op de CD. ?

Geplaatst:

Als het er niet op staat zal je het moeten proberen of anders op forums vragen of iemand die specifieke software onder Win 7 64-bit heeft draaien.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Vandaar ik het hier op een forum vraag.

Het gaat om: Corel Paint Shop Pro PHOTO XI

Ik kan deze nog niet proberen, maar kan deze kopen, voor een klein bedrag, nieuw in de verpakking

Geplaatst:

Het is al eerder verteld dat 99.5% van alle 32 bits software gewoon op 64 bits werkt en verder werkt ook bijna alles onder Win7 dat onder Vista werkte.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Dat laatste ben ik niet met je eens.

Een voorbeeld.

Ik heb van een printer de drivers, die geschikt is voor Windows Vista 64 bit, en deze werkt niet onder Windows 7 64 bit.

Maar goed, je zegt 99.5% dus dit is een van de uitzonderingen, die onder de 00.5% vallen.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Henri Aalten
Een voorbeeld.

Ik heb van een printer de drivers, die geschikt is voor Windows Vista 64 bit, en deze werkt niet onder Windows 7 64 bit.

Maar goed, je zegt 99.5% dus dit is een van de uitzonderingen, die onder de 00.5% vallen.

Een printer is geen programma maar ik zelf ben tot nu toe niets tegengekomen wat niet werkt.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Je kan bij de producent een gratis probeer versie aanvragen via internet (is een download).

Dan heb je zekerheid.

Oja en ik zie dat er bij hun een patch en update voor Windows7 beschikbaar is.

Lijkt me dat je dat pakket gerust kunt kopen.

Geplaatst:
Vandaar ik het hier op een forum vraag.
Het gaat om: Corel Paint Shop Pro PHOTO XI

Je had de vraag algemeen gesteld en geen specifieke software genoemd.

Zoals hierboven reeds gezegd draait 99% van de software, problemen ervaar je meestal als er drivers mee gemoeid zijn zoals het voorbeeld van de printer. Ik vermoed dat PSP geen problemen zal geven zolang je ermee fotos bewerkt maar het zou kunnen dat je problemen krijgt met acquiring tools (scanner, fototoestel etc) omdat daar hardware interfaces bij komen kijken en je dus gepaste drivers nodig hebt.
De suggestie van eerst met een trialversie te proberen lijkt mij het veiligst maar dat had ik al gezegd.

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Maar toch bedankt, en ga eens wat uitzoeken hierover.

Mocht er alsnog iemand zijn, die deze versie probleemloos heeft draaien op windows 7 64 bit, verneem ik dat graag.

Geplaatst:
Origineel bericht van: winwiz
Een voorbeeld.

Een printer is geen programma maar ik zelf ben tot nu toe niets tegengekomen wat niet werkt.

Openoffice wil draaien onder Windows 7. Ook niet in de XP-Emulatie mode.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Kimble

Openoffice wil draaien onder Windows 7. Ook niet in de XP-Emulatie mode.

Wat wil je nu zeggen? Openoffice draait niet onder Win 7 en ook niet in XP emulatie mode?

Geplaatst:

Ben ik zeker NIET vergeten te tikken maar het werkt dus niet.

Eigenlijk een Nieuwe Topic aanmaken met Welke programma's draaien niet onder Win 7.

Lijkt me duidelijker, ik zie nl er nog één opduiken.

Geplaatst:
Hier een compatibiliteitslijst van MicroSoft zelf om mee te beginnen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen